loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا معتقد است که ما به بهترین حالت خود بازگشتیم.
آرتتا معتقد است که ما به بهترین حالت خود بازگشتیم.

آرتتا معتقد است که ما به بهترین حالت خود بازگشتیم.

بعد از دیدن پیروزی تیمش در برابر چلسی با نتیجه ۳-۱ ، میکل آرتتا احساس می کند که آرسنال ریتم خود را بازیابی کرده است و با شرایط مناسبی به روند 4 بازی بدون برد خود پایان داده است.

میکل آرتتا پس از بازی گفت: "می‌خواستیم به این بازی با رویکردی کاملاً متفاوت نسبت به بازی‌های قبل برویم و از ابتدا همین کار را کردیم. تیم به بهترین حالت خودش بازگشته. انرژی، تصمیم‌گیری، کیفیت و حرکت بیشتری بود و واقعاً برای پیروزی تلاش می‌کردیم. بازیکنان ما از ابتدا با هواداران ارتباط برقرار کردند، دو گل شگفت‌انگیز زدیم، کنترل بازی را به دست آوردیم و به طور کامل استحقاق برد را داشتیم."

"ما می‌خواستیم نشان دهیم که هنوز از تمام انگیزه و شور و شعف لازم برای پیروزی برخورداریم. من در چند روز گذشته می‌توانستم این را در بازیکنانم ببینم و برای بازی به خوبی آماده بودیم. در حالت روحی مناسب و با سطح انرژی مناسبی وارد بازی شدیم. همه چیز هم برایمان خوب پیش رفت که خیلی مهم است."

"ما چند هفته سخت را پشت سر گذاشتیم که بازی های بسیار متفاوتی داشتیم و احساسات زیادی در آن دخیل بودیم. امروز به صدر لیگ بازگشته ایم - بیایید ببینیم چه اتفاقی می افتد."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۱۳ ۱۰:۱۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰