loading
در حال بررسی درخواست شما
آمار گویای همه چیز است
آمار گویای همه چیز است

آمار گویای همه چیز است


پس از آنکه فولهام در بازی برابر منچستر یونایتد از یک پنالتی در دقایق پایانی محروم شد٬ پاتریک ویرا در مصاحبه ای اعلام کرد احتمال اینکه برای منچستر یونایتد و سایر تیمهای مطرح اروپایی تصمیمات بدی در داوری گرفته شود بسیار کم است.

در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی با رنجرز به نظر میرسید ونگر منتظر سوال خبرنگاری در این باره بوده است و بلافاصله با مجموعه ای از آمار تیم خودش را مستثنی کرد. اگرچه ونگر معتقد است اینگونه تصمیمات با امکانپذیر کردن دیدن تصاویر ویدئویی در طول بازی برای داوران میتواند حل شود.

"بنا به آمار٬ حداقل شما میتوانید بگویید آرسنال از طریق هیچکس منفعتی کسب نکرده زیرا در این فصل در خانه هیچ پنالتی ای برای ما گرفته نشده.
"به روشنی مشخص است٬ در تیم ما٬ در فصل جاری نه تنها پنالتی ای برای ما گرفته نشده بلکه پنالتی هایی نیز به ضرر ما اعلام شد که پنالتی نبودند. بنابراین حداقل ما از این بحث خارجیم.
"برای منچستر یونایتد ۷ پنالتی در خانه آنها گرفته شده٬ برای منچستر سیتی ۷ پنالتی در خانه گرفته شده و برای آرسنال صفر پنالتی! برای ما منفعتی از هیچکسی در کار نبوده٬ بنابراین ما بسیار خوشحالیم.
"ویرا با قلبش صحبت کرده. آن مصاحبه پس از تصمیم دوشنبه شب بود که پنالتی برای فولهام گرفته نشد که انصافا پنالتی بود. آن تصمیم فقط گویای یک چیز بود٬ و آن اینکه داوران نیاز به کمک ویدئویی دارند. در این صورت آنها اعتبار کسب خواهند کرد و سوء ظنی نیز در کار نخواهد بود.
"اگر داور در مقابل تصمیم سختی قرار بگیرد و دسترسی به تصاویر ویدئویی داشته باشد٬ او یا پنالتی اعلام خواهد کرد یا نه با این تفاوت که در آن تصمیم دیگر ابهامی وجود نخواهد داشت.
"مطمئنا داوران صادق هستند ولی شما انتطار دارید که آنها تصمیم را در کسری از ثانیه بگیرند. شما میتوانید درک کنید که کار سختی است. او زمانی برای اینکه بررسی کند که آیا تصمیمش درست است یا خیر ندارد. به هیمن دلیل است که من برای سالها حامی تصاویر ویدئویی بوده ام."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۱۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۵۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰