loading
در حال بررسی درخواست شما
آینده آنری
آینده آنری

آینده آنری



آرسن ونگر مدعی است امکان دارد برای تمدید قرارداد قرضی آنری اقدام کند اما هنوز در این باره باب صحبت باز نشده است. باشگاه آرسنال رکورد دار گلزنی تاریخ خود را برای بار دوم در پایان سال گذشته میلادی به جمع توپچی ها ملحق نمود. اکنون آنری که بازیکن تیم نیویورک ردبولز در ام ال اس آمریکاست بصورت قرضی برای آرسنالی ها بازی می کند. او از فرصت تعطیلی ام ال اس استفاده نمود و با یک قرارداد کوتاه مدت به جایگاه سابقش بازگشت.

آنری 34 ساله از زمان بازگشت به صورت منظم برای توپچی ها به میدان نرفته است اما او در پیروزی هفت بر یک امشب در برابر بلکبرن راورز موفق شد دومین گل خود را در بازگشت مجددش به امارات برای آرسنالی ها به ثمر برساند. آرسن ونگر پس از بازی امشب به رسانه ها اعلام کرد که احتمالا این آخرین باری بود که آنری با لباس آرسنال در امارات به میدان رفت و فعلا برای بازی بیست و ششم فوریه با تاتنهام در دسترس نیست اما ممکن است قرارداد قرضی او تا آن زمان تمدید شود.

ونگر گفت : " هنوز به آن فکر نکرده ام ، شاید حداکثر زمانی که او را در کنار خودمان داشته باشیم دو هفته باشد ، با وضع موجود نه ( برای بازی با تاتنهام در کنارمان نخواهد بود ) "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : www.skysports.com
بازدید: ۱,۷۱۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰