loading
در حال بررسی درخواست شما
احساس می کنم هرگز در بازی نبودیم
احساس می کنم هرگز در بازی نبودیم

احساس می کنم هرگز در بازی نبودیم



درباره نتیجه....
این از ان شب هایی بود که هرگز فراموش نمی کنید . این بدترین شب ما در اروپا بود . ما بسیار بد تنبیه شدیم و شایسته این تنبیه بودیم . ما در جبهه هجومی و دفاعی تیم بسیار ضعیف بودیم . در هر نقطه زمین شکست خوردیم . یک لحظه در نود دقیقه نیز نبود که ما واقعا در بازی باشیم . چیزی که بدترش می کند این است که بازی را باید می بریدیم  . همیشه مشکل مشابهی است توپ های بالا و به راحتی شکست می خوریم .

سخت است که آنالیز کرد . من فکر می کنم بهتر است زیاد صحبت نکنم . بهتر است این مسئله را در شرایط خونسرد تری انالیز کرد و برای بازی بعدی دوباره متحد شد .



درباره تمرکز کنونی...
ما روی بازی بعدیمان تمرکز خواهیم کرد . فصل به اتمام نرسیده است . بازی بزرگی روز شنبه داریم که موقعیت خوبی است که نشان دهیم شخصیت و روحیه قوی داریم و می توانیم بعد از این قبیل شکست های شوکه کننده واکنش نشان دهیم .



درباره دلیل این شکست...
می توانید پشت سر هم مجازات کنید . باید به اتحاد برسیم و بازی بعدی را ببریم . بازیکنان در این لیگ قهرمانان اروپا بسیار هدف داشتند . در مرحله اول آن ها بسیار ناراحتند . امروز احساس ناتوانی قدتر داشتیم و واقعا در بازی نبودیم .

نمی توانم وقتی با چهار گل باختیم بگویم همه چیز عالی بوده اما فکر نمی کنم ایرادات تاکتیکی بزرگی حاصل شد . ما هیچ انتخاب دیگری نداشتیم . فکر میکنم در برخی مناطق ضعیف کار کردیم . احساس می کردم در برخی مناطق با مشکل روبرو شویم اما حس نمی کردم نتوانیم گلزنی کنیم .



درباره تاثیر حذف شدن...
این خطرناک است . مهم ترین ناامیدی این قبیل شکست ها تاثیر آن روی باورتان است . ما تلاش زیادی برای اتحاد دوباره می کنیم . زمان زیادی برای بازی شنبه نداریم . نیاز داریم چیز های کاملا متفاوتی برای بازی شنبه نشان دهیم .



درباره شانس کنونی آرسنال ...
بیایید واقع گرا باشیم . ما در دنیای خیالی زندگی نمی کنیم . شاید دو یا پنج درصد از نظر ریاضی شانس داریم . باید یک عملکرد کاملا متفاوت داشته باشیم و شما هیچ گاه از آینده اطلاع ندارید . باید بگویید واقع بینانه از رقابت ها حذف شدیم .



درباره مصدومیت کوشلنی...
این مشکل زانوی وی است و باید بررسی کنیم چه پیش امده .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰