loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار تیم، بلرین، گتوزو..
اخبار تیم، بلرین، گتوزو..

اخبار تیم، بلرین، گتوزو..

اخبار تیم از زبان آرسن ونگر...
لاکازت قطعا آماده نیست و اما در مورد مونرئال باید به شما بگویم که ترجیح دادیم او را با خود در سفر به میلان همراه نکنیم، هر چند که او امروز توانست کمی تمرین کند اما هنوز آماده ی بازی کردن نیست.

آیا هکتور در سفر به میلان همراه شما آماده است؟
خیر،او مصدوم است او در زانوی چپ خود یک التهاب دارد، شاید بشود گفت که مشکلی در لیگامنت خود دارد، او دیروز برای اسکن رفت و التهاب مشاهده شد، او امروز تلاش کرد که تمرین کند که در نهایت او به بیمارستان منتقل شد تا متوجه ی این موضوع بشویم که چرا درد زیادی در پای خود احساس می کند، به نظر نمیرسد مصدومیتی طولانی مدت باشد، او نتوانست به طور کامل تمرین کند و ما او را نیز برای بازی با میلان از لیست خارج کردیم.


بازیکنان درباره ی نتایج اخیر چه واکنشی نشان دادند؟
همان طور که کوشیلنی گفته بود آنها کمی تحت تاثیر نتایج اخیر قرار گرفته اند زیرا بازیکنان می خواهند پیروز شوند و وقتی آن را بدست نمی آورند، فراموش می کنند چه کیفیتی دارند و آنها باید بتوانند فکر خود را جمع کنند و دوباره به کیفیت خود ایمان آورند.

چه نصیحتی می توانید برای گتوزو داشته باشید؟!
من چیز زیادی ندارم که به او بگویم، او فرد بسیار با تجربه ای هست او بازیکن بسیار بزرگی برای میلان بوده است و در حال حاضر در سمت سرمربیگری خوب عمل کرده است، اما من در حال حاضر عملکرد خوبی نداشته ام پس حتی او می تواند به من پیشنهاداتی بدهد!


به نظر شما میختاریان می تواند دومین لیگ اروپای خود را پشت سر هم فتح کند؟
امیدوارم که او بتواند این کار را انجام بدهد، اما قبل از اینکه بخواهیم به بردن لیگ اروپا فکر کنیم باید به بازی با میلان توجه کنیم، این بازی سختی خواهد بود زیرا میلان در فرم بسیار خوبی قرار دارد.


در مورد بازی دادن همزمان به میختاریان و اوزیل...
بله قطعا، اما بستگی دارد شما بازیکن پست شماره ده را چطور تعریف کنید، من باور دارم بسیاری از بازیکنان خوب بازیکنان این پست (۱۰) هستند زیرا هم خلاق هستند و هم بسیار خوب دفاع می کنند.بسیاری از چهره های شاخص فوتبال بازیکنان این پست بوده اند که در کنار هم بازیکن کرده اند و سوال این است که آیا می توانند در کنار هم موفق شوند یا خیر و این امید با برزیل در سال ۱۹۷۰ آغاز شد.

در مورد زیر فشار بودن برای بردن لیگ اروپا...
بله سال گذشته ما ۷۵ امتیاز کسب کردیم و نتوانستیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بدست بیاوریم، ۷۵ امتیاز هنوز هم نتیجه ای بسیار خوبی است، اما ما در این فصل نتوانستیم به آن برسیم، به نظر من این یک فرصت بسیار خوب برای ما است که فشار را از روی خود کم کنیم و کیفیت و قدرت واقعی خود را نشان دهیم و پر قدرت تر از گذشته بشویم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰