loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با استون ویلا
ادامه کنفرانس خبری بازی با استون ویلا

ادامه کنفرانس خبری بازی با استون ویلا

 
در مورد نتیجه چهارشنبه شب...
 
ما می‌خواستیم در لیگ قهرمانان باقی بمانیم. پس از شکست خانگی برابر المپیاکوس صعود کمی بعید به نظر می‌رسید چون باید بایرن را شکست می‌دادیم و در خارج از خانه المپیاکوس را می‌بردیم که طی بازی‌های اخیر در انجام آن مشکل داشتیم به همین خاطر فکر می‌کنم عملکرد فوق‌العاده بود که ما را به دور حذفی رساند. حالا باید روی لیگ برتر تمرکز کنیم چون در وضعیت قدرتمندی هستیم. باید از یک رقابت با همان سطح عملکرد و تمرکز به رقابتی دیگر برویم.
 
در مورد اینکه آیا حضور در لیگ اروپا می‌توانست به بردن لیگ برتر کمک کند...
 
نمی‌دانم ولی به هر حال باید در آن جام هم بازی می‌کردیم و برای آن جام تلاش می‌کردیم. لیگ اروپا هم رقابت سحتی است. لیورپول، منچستر یونایتد و تاتنهام در آن رقابت هستند بنابراین یک لیگ برتر کوچک آنجا شکل می‌گرفت. به هر حال از جایی که هستیم خوشحالیم.
 
در مورد نقل و انتقالات...
 
قبلا هم این سوال را پاسخ داده‌ام. به بازار وارد خواهیم شد و خواهیم دید که چه کاری می‌توانیم انجام بدهیم ولی در حال حاضر ماه دسامبر را پیش رو داریم و باید روند خوبی در لیگ برتر داشته باشیم. به همین خاطر برای من مهم است که بازیکن دیگری را از دست ندهیم چون با محدودیت مواجه هستیم و همه با حداکثر توان کار می‌کنند. باید مثل شنبه و چهارشنبه گذشته بازی کنیم و در ژانویه هم ثبات داشته باشیم.
 
در مورد شایعات ویکتور وانیاما...
 
من به او اعتبار می‌دهم ولی دنبال او نیستیم.
 
در مورد اینکه آیا این یکی از لذت‌بخش‌ترین هفته‌های شما در آرسنال بود...
 
بارها گفته‌ام که دنبال اعتبار به دست آوردن برای خودم نیستم و فقط می‌خواهم خوب کار کنم. از خوب کار کردن لذت می‌برم و خوشحالم برای هر کسی که باشگاه فوتبال آرسنال را دوست دارد خوب کار می‌کنم. نظری که مردم در مورد من دارند را نمی‌توانم زیاد تغییر بدهم. می‌پذیرم که قسمتی از شغل من است و می‌توانم با آن زندگی کنم.
 
در مورد اینکه رمی گارد اشلی کول را می‌خواهد...
 
او جردن آماوی (مدافع چپ استون ویلا) را از دست داد و دنبال یک دفاع چپ می‌گردد. او دنبال کسی است که قدرت شخصیتی بالا و استعداد داشته باشد و اشلی کول هم دوران حرفه‌ای فوق‌العاده‌ای داشته است. او در سال‌های پایانی بازی قرار دارد. آیا می‌تواند از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار بگیرد و به استون ویلا کمک کند؟ فکر می‌کنم اگر بتواند بدون مصدومیت بماند بله، می‌تواند به استون ویلا کمک کند.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۲۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۶۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰