loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری: جک، سسک، ژیرو
ادامه کنفرانس خبری: جک، سسک، ژیرو

ادامه کنفرانس خبری: جک، سسک، ژیرو

در مورد بازی کردن ویلشر در کناره ها...

این باعث می شود بهترین توان او بروز کند. همیشه به عملکرد جمعی تیم بستگی دارد زیرا جک بازیکن باهوشی است که حفره های کوچکی را پیدا می کند، جایی که می تواند از تواناییش در جلو بردن توپ استفاده کند. چیزی که اکنون در مورد او خوب است این است که او شروع به پیدا کردن فرصت گلزنی می کند. بنابراین به شکل ذاتی او مجذوب بازی در نقشی تهاجمی تر می شود.

در مورد حضور ژیرو بین برترین مهاجمان لیگ...

او در بین بهترین ها است، همه آنها ویژگی های متفاوتی دارند. او بیشتر در سبک مهاجمان بریتانیایی انگلیسی قرار می گیرد که از بدنش استفاده می کند و بازی ترکیبی اش با دیگران خوب است.

حضور او در نبرد های فیزیکی محوطه جریمه مهم است، به ویژه با سبک تیم ما که اکثرا بازیکنان ریز نقش و تکنیکی و پر تحرک داریم داشتن چنین بازیکنانی در جلوی زمین مهم است.

در مورد این که ویلشر جدایی فابرگاس را بزرگتر از جدایی ون پرسی خوانده است...

همیشه گفتن یا ثابت کردن بیشتر و کمتر سخت است. دو بازیکن بزرگ را از دست دادیم، یکی مهاجمی خارق العاده بود و دیگری هافبکی خارق العاده. آنچه جک در موردش حق دارد این است که آن در مسیری بسیار سخت دو بار به ما ضربه و آسیب وارد کرد زیرا پس از آن ما دچار کشمکش شدیم به ویژه در آغاز فصل و زمان برد تا برگردیم.

این فصل [در چند سال اخیر ] اولین فصلی است که بازیکن بزرگی را از دست ندادیم و به همین دلیل است که از شروعی خوب منفعت می بریم. بالاتر از آن، ما بازیکن بزرگی را خریدیم [مسوت اوزیل] که حتی کمک بیشتری به ما کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۹/۸
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۱۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰