loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس مطبوعاتی: اوکس و بایرن
ادامه کنفرانس مطبوعاتی: اوکس و بایرن

ادامه کنفرانس مطبوعاتی: اوکس و بایرن


درمورد اینکه آیا اوکسلید-چمبرلین می تواند از ابتدا بازی کند...
نمی دانم که آیا کاملاً آماده است یا نه، فردا باید درموردش تصمیم بگیرم، او خیلی نزدیک است.


درمورد پیشرفتش...
او در همان سطحی که تمام بازیکنان هم سن و سالش قرار دارند پیشرفت می کند. او یک بازیکن ملی پوش است، در اینجا یک بازیکن ثابت است و پیش از این به خاطر یک مصدومیت چهار ماهه دور از میادین بوده است اما در مجموع در وضعیت بسیار قدرتمندی قرار دارد.


درمورد بازی کردنش در مرکز...
مرکز، بله. چیز اشتباهی نیست، او می تواند در مرکز بازی کند. فقط پیدا کردن بالانس و توازنی مناسب همیشه مهم است؛ چرا که در کنار او همیشه به یک بازیکن دفاعی تر نیاز دارید اما کیفیت هایش را در میانه میدان دوست دارم؛ زیرا او می تواند نفوذ کند و قدرت لازم را دارد تا از زیر فشار خارج شود.

و اکنون این در میانه میدان کیفیت بسیار مهمی است و می تواند به سایر بازیکنان پاس دهد، می تواند به بازی نیز سرعت ببخشد، در توپ های پایانی خوب است و همچنین در ارسال توپ های بلند نیز خوب است.


درمورد لیست ثروتمندترین باشگاه ها...
اخیراً درمورد آن شنیده ام اما آن را ندیده ام. به نظر می رسد که سایر کشورها کمی پیشرفت داشته اند اما در انگلیس در مقدار حق پخش تلویزیونی افزایش دارید و به لحاظ قدرت تجاری شاید کمی پایین تر از بایرن باشیم.

فصل گذشته بایرن یک فصل استثنایی داشت، آن ها تنها تیم در آلمان هستند که در بازار مشغول هستند و آلمان توان اقتصادی بسیار قدرتمندی دارد و این نشان می دهد که چرا درآمد تجاری آن ها قوی تر است.

البته که هدف ما نیز صعود آرسنال در این لیست است، اکنون در حال صعود هستیم. سود تجاری ما افزایش می یابد اما هدف ما این است که در آن سطح با بایرن مونیخ، منچستر یونایتد و رئال مادرید رقابت کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰