loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس مطبوعاتی بازی هال
ادامه کنفرانس مطبوعاتی بازی هال

ادامه کنفرانس مطبوعاتی بازی هال

 
در مورد اینکه بازیکنانی که در تیم ملی بزرگسالان بوده اند به تیم زیر 21 سال دعوت می شوند...
 
شما نظر مرا در این مورد میدانید. وقتی یک بازیکن به تیم ملی بزرگسالان می رود و دفعه بعد به زیر 21 سال دعوت می شود، هرگز اتفاق خوبی نیست. فارغ از این، از نظر ما وقتی بازیکنی در طول یک فصل 50 بازی برای باشگاه انجام می دهد، بهتر است تابستان را استراحت کند و به زیر 21 سال نرود. ولی در بیشتر مواقع، وقتی پس از تیم ملی بزرگسالان به زیر 21 سال می روند، آن کیفیت مطلوب را هم در بازی ندارند.
 
در مورد اینکه در حال رسیدن به 65 سال هستید و کماکان به سختی کار می کنید...
 
این تقدیر من است. شاید در زندگی قبلی ام تنبل بوده ام و باید برای جبران تنبلی ای که داشته ام حالا به سختی کار کنم! مشکلی نیست و من از آن لذت می برم و آماده ام تا زمانی که می توانم، به جنگیدن ادامه دهم. وقتی از جایی که بوده ام بیایید، از جایی که شروع کرده ام آغاز کنید و به گذشته حرفه ام نگاه کنید، خواهید فهمید که فاکتور مورد نیاز، جنگیدن است. پدر من فوتبالی نبود، هیچ فرش قرمزی برای رسیدن من به اینجا وجود نداشت و باید هر روز به سختی میجنگیدم و تلاش می کردم. تا زمانی که بتوانم به این روند ادامه دهم، پیش خواهم رفت.
 
در مورد اینکه اگر ممکن بود چه توصیه هایی به آن ونگر جوان می کرد...
 
همه ما بواسطه قرار گرفتن چیزی در زندگی مان خوش شانس بوده ایم. تنها توصیه ام این بود که واقعا تلاش کن تا زودتر چیزی را پیدا کنی که دوستش داری و برای آن هرکاری انجام بده.
 
در مورد اینکه اندرلخت به عنوان آسان ترین تیم گروه می تواند خطرناک باشد...
 
بله، خطر بزرگی است. در لیگ قهرمانان بازی های ساده وجود ندارد، در این شک نکنید. ما به دورتموند باختیم و حالا بازی ها برای ما حیاتی شده است. درست مانند بازی هال.
 
در مورد اینکه آیا آمار اروپایی خارج از خانه آرسنال او را گیج میکند...
 
بله. ولی وقتی به آمار دورتموند و ناپولی نگاه می کنید، آنها بازی های خانگی چندانی را واگذار نکرده اند. رئال مادرید با 4 گل در دورتموند باخت. البته برای من نحوه عملکرد تیم خودم مهم بود. می توانید بپذیرید که به دورتموند می روید و اگر آنها روز خوبی داشته باشند می توانند شما را شکست دهند. اگرچه عملکرد خوبی هم نداشتیم.
 
در مورد اینکه آیا در فوتبال نژادپرستی وجود دارد...
 
به نظر من تنها چیزی که باید مدنظر قرار بگیرد شایستگی افراد است. نباید تبعيض وجود داشته باشد و باید هر کسی به واسطه شایستگی بتواند به این شغل (سرمربی فوتبال) برسد. اگر به شما بگویم خودم از کجا آمده ام، فکر میکنم خوش شانس بودم که مردم به من اعتماد کردند و شما میخواهید که چنین شانسی برای همه وجود داشته باشد.
 
در مورد اینکه آیا تبعیض وجود دارد...
 
نمیدانم که آیا این واقعا تبعیض باشد - هیچ تبعیض مُجازی وجود ندارد و دوست دارم اینطور فکر کنم که هیچ تبعیضی در کل وجود ندارد. شخصا، به اندازه کافی مثال هایی را سراغ ندارم که مردم به خاطر اینکه از نظر ویژگی فردی، مورد نظر نیستند، انتخاب نشده باشند. تنها چیزی که مهم است این است که شما باور داشته باشید کسی می تواند یک کاری را انجام دهد یا خیر. ورزش کمی جلوتر از سایر موارد است، حداقل در مورد بازیکنان. در مورد مربیگری، نمیدانم. اطلاع چندانی از وضعیت تبعیض در دادن مربیگری ندارم.
 
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۷/۲۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۶۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰