loading
در حال بررسی درخواست شما
از روحیه تیم تحت تاثیر قرار گرفتم
از روحیه تیم تحت تاثیر قرار گرفتم

از روحیه تیم تحت تاثیر قرار گرفتم



درباره کل بازی...
این تست خوبی برای ما بود که نشان دهیم کیفیت روحی برای بازگشت داریم . در دیگر سو مهم بود در نیمه اول تنبیه نشویم . اینکه در یک نیمه دو گل بخورید وضعیت سختی است اما به خوبی در این بازی و همینطور برابر منچستر یونایتد در هفته گذشته به بازی بازگشتیم . در مجموع یک دیدار کلاسیک جام حذفی بود که دو بر صفر عقب افتادیم و به بازی بازگشتیم . جنگیدیم که سه گل بزنیم و این کار را توانستیم انجام دهیم . به نظر می آمد که دو بر صفر عقب افتادن بسیار سنگین بود اما استون ویلا ضد حمله های خوبی می زد و متاسفانه نتوانستیم در نیمه اول به گل برسیم . در نیمه دوم همه چیز دست ما بود .



درباره روحیه آرسنال در نیمه دوم...
من بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم . من احساس می کنم که وقتی به مانند ما از یک دوره زمانی بد بیرون می آیید و دو بر صفر عقب هستید می توانید از بابت خود متاسف باشید و یا اینکه نشان دهید کیفیت روحی برای بازی برای این باشگاه را دارید . من از این بابت که تیم به زمین رفت و نشان داد که برای زمین خوردن نیامده بسیار مفتخرم .



درباره گفته ها در بین دو نیمه...
ما همیشه صحبت های درون رختکن را بین خود نگه می داریم . همه بازیکنان در بین دو نیمه بسیار مثبت بودند و این مسئله را در نیمه دوم نشان دادیم . این مهم است که فشار زیادی روی آن ها می اوردیم و اجازه خروج از زمین خودی را بهشان نمی دادیم . ما برای زمین گیر کردن آن ها در نیمه زمین خودی بسیار نزدیک بودیم .



درباره هو کردن در بین دو نیمه...
احساس می کنم مقایسه ای از بازی پیش بود . شاید به دلیل اینکه از دوره زمانی بدی بیرون آمدیم آن ها هو کردند . من از این بابت که نمی توانم همیشه آن ها را خوشحال نگه دارم ناراحتم و تنها چیزی که می توانستیم امروز نشان دهیم این روحیه بود . آن ها امروز برخی چیز های سرگرم کننده دیدند . فکر می کنم چمبرلین یک بازی خوب دیگر داشت و آن ها دیدند برخی کیفیت هایی که ما داریم .

من فقط می خواهم برای این باشگاهی که عاشقش هستم به خوبی کار کنم . من می فهمم که مردم درباره تصمیماتم سوال می کنند اما نمی فهمم که آن ها بخواهند درباره تعهد و فداکاری من ابهام داشته باشند و سوال پیش بیاورند .



و این بازگشت به چه معناست...
من امیدوارم به این معنا باشد که می توانیم واکنشی برای بازگشت در لیگ برتر هم داشته باشیم . من امیدوارم اعتماد به نفسی به تیم بدهد که با این کیفیت بتوانیم آن را در لیگ برتر نیز استفاده کنیم .



درباره آمادگی ویلشر...
من امروز با ویلشر صحبت کردم . هیچ خبر قطعی هنوز نداریم . اولین خبر که داشتیم این بود که از انتظار های ما بهتر است . چیز دیگری نمی دانم . احساس او خوب است و امیدواریم این بازگشت مصدومیت کوچکی باشد . تست های بیشتری در این هفته از وی خواهیم داشت .



درباره بازیکنانی که پیشرفت داشته اند...
سال گذشته یک مرحله یادگیری بود . ما برای چهار جام رفته بودیم و در ما فوریه در هر چهار جام حضور داشتیم . وقتی در فینال کارلینگ کاپ بازی می کردیم کمی مضطرب بودیم چرا که نتوانستیم به انتهای آن برسیم . اما آن ها از آن بازی درست گرفتند . امیدوارم بتوانیم این را امسال نشان دهیم .



درمورد بازگشت ديابی....
او سه شنبه باز می گردد. او به يك مركز توان بخشی رفته است و به سختی كار كرده است. احساس می كنم زمانی كه او باز گردد به سه هفته تمرين كردن بيشتر احتياج خواهد داشت. بنابراين در سريع ترين حالت ممكن در آخر فوريه آماده بازی كردن خواهد شد.



در مورد آينده ميايچی....
من فردا با او صحبتی خواهم داشت و يك نقشه كوچك دارم. اكنون چمبرلين را داريم كه در جناحين بازی می كند بنابراين اگر موقعيتی برای او پيدا كنم كه در تيمی بتواند بازی كند فردا در موردش تصميم خواهم گرفت كه آيا اين كار را انجام بدهم يا خير. تيم بعدی او نيز بايد در انگلستان باشد زيرا اگر او از كشور خارج شود ، ديگر بازيكنی مشمول قانون رشد در خانه نمی شود.



در مورد به دست آوردن پنالتی ها....
بايد بگويم كه آن يكی از نكات مثبت بازی امروز بود!



در مورد لوكاس فابيانسكی....
او برای اين بازی يك ذره هم تمرين نداشته بود. به طور كلی او عملكرد خوبی داشت. روی گل دوم به خوبی در مقابل شوت بنت ايستادگی كرد و البته كمی بدشانس بود زيرا توپ بار ديگر در مقابل بنت قرار گرفت ، كسی كه تمام كننده ای قهار است.



در مورد اينكه آيا باور بازيكنان كمرنگ شده است يا خير....
زمانی كه شما برنده نمی شويد باورتان از بين می رود و ما سه بازی پياپی را در ليگ واگذار كرديم. باور ها پايدار نيستند و اهميتی ندارد كه شما چه سابقه ای داريد. آن به سابقه اخير شما بستگی دارد.



در مورد اينكه آيا بازيكنی را جذب خواهيد كرد يا خير....
مطمئنا خير. اما شما هرگز نمی دانيد كه چه اتفاقی می افتد!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰