loading
در حال بررسی درخواست شما
الکسیس، واتفورد و بایرن
الکسیس، واتفورد و بایرن

الکسیس، واتفورد و بایرن

در مورد شکست دادن واتفورد...

برای بردن واتفورد باید کاملا متعهد باشید. با تیمی مواجه شدیم که به خوبی سازمان دهی شده بود و دقیقا می دانست میخواهد چه کار کند. آنها در چالش ها بسیار فیزیکی و قدرتمند بودند و بازی بسیار مستقیمی ارائه کردند. مجموع این سه عامل باعث شد برای تسلط به بازی کمی زمان لازم داشته باشیم. در نیمه دوم خستگی سراغ انها آمد و در چالش ها کم آوردند و ما انتقال توپ را سریع تر کردیم و خیلی خطرناک تر شدیم. وقتی گل اول را زدیم این حقیقت که به حملاتمان ادامه دادیم و برد متقاعد کننده ای کسب کردیم را پسندیدم.

در مورد الکسیس...

من دوست دارم فوتبال را تماشا کنم و وقتی بازی او را می بینید همان چیزی است که می خواهید. این لذت بخش است.

در مورد این که به کنار گذاشتن الکسیس فکر کردید...

بله فکر کردم. دیروز در جلسه تمرین کاملا سرحال به نظر می رسید و افراد کادر پزشکی به من گفتند هیچ مشکلی ندارد، سپس فکر کردم آمادگی او را امتحان می کنم و اگر آماده نبود او را بیرون می گذارم. اما گاهی راحت تر است بازی را آغاز کنید و سپس بازیکنانی که کمی خسته تر هستند را بیرون بکشید چون با جریان بازی پیش می روید. بنابراین این تصمیم را گرفتم.

در مورد بازی نکردن الکسیس...

باور دارم همه بازیکنان از بازی نکردن متنفر هستند اما به عنوان یک بازیکن دوره هایی هم دارید. وقتی بازیکنی در فرم گلزنی است کنار گذاشتنش ممکن است روندش را خراب کند و برای همین او را در زمین گذاشتم.

در مورد استفاده از یک ترکیب قدرتمند...

در کنفرانس قبل بازی به شما گفتم که بازی امروز برایم مهم بود چون می دانستم بردن بازی امروز ما را نزدیک به صدر جدول نگه می دارد. دوم این که بهترین راه برای آماده شدن برای سه شنبه بردن این بازی بود.

در مورد این که آیا برای بازی سه شنبه شب تغییراتی خواهید داشت...

هنوز نمی دانم اما واضح است که دلیلی ندارد ترکیب را کاملا عوض کنم، شاید یکی دو تغییر، هنوز نمی دانم. باید ببینیم هر کسی چگونه خود را بازیابی می کند. توانستم کمی به اوزیل و سانچز استراحت بدهم و باید در این بازی مقابل یک تیم بزرگ بازی سرعتی انجام دهیم اما می دانیم باید خود را در لیگ قهرمانان اثبات کنیم. می خواهیم مقابل بایرن مونیخ کار ویژه ای انجام بدهیم و این تنها راه ماندن ما در رقابت است.

در مورد فشاری که به خاطر ساعت بازی با واتفورد وجود داشت...

وقتی دیر تر از سایر تیم ها بازی می کنید همیشه این مسئله وجود دارد. هفته بعد که مقابل اورتون بازی می کنیم هم همین مسئله وجود دارد.

در مورد تعویض ولکات...

او مشکلی نداشت.

در مورد گابریل...

باید برای سه شنبه در دسترس باشد. قبل از ترک زمین تمرین جلسه خوبی را پشت سر گذاشت و خوب به نظر می رسید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۷/۲۶
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰