loading
در حال بررسی درخواست شما
امری : اوزیل میتواند کاپیتان باشد
امری : اوزیل میتواند کاپیتان باشد

امری : اوزیل میتواند کاپیتان باشد

مسوت اوزیل تابستان تلخی را سپری کرده است، او با تیم ملی کشورش در بدترین شرایط ممکن از جام کنار رفتند و کابوس همینجا برای مسوت تمام نشد. اوزیل در ادامه راه به مشکلات دیگری با هواداران و رسانه های تیم ملی آلمان خورد و در نهایت از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد.

امری در اولین بازی اوزیل برای تیمش، او را به عنوان کاپیتان به میدان فرستاد.
امری در این مورد گفت : ما با بازیکنان کار میکنیم و مسئولیت‌هایی را به آنها میدهیم. کوشیلنی را فراموش نکنیم، پیتر چک هم کاپیتان ما بوده است، رمزی هم کاپیتانی را تجربه کرده است و من فکر میکنم یکی دو نفر دیگر هستند که میتوانند کاپیتان آرسنال باشند.

اونای امری میخواهد پنج کاپیتان را برای تیمش برگزیند. وی در مورد کاپیتان‌های آرسنال گفت: کوشیلنی که انتخاب اول است ، مصدومیت دارد. من به آرون، پیتر و مسوت فکر کردم و فکر میکنم لازم است یکی دو بازیکن دیگر هم پیدا کنم.
اوزیل در بازی با پاریس سنت ژرمن گل اول را با پاس اوبامیانگ به ثمر رساند.
امری ادامه داد: ما میخواهیم کاری کنیم که بازیکنان در پست‌هایی که احساس راحتی بیشتری میکنند، بازی کنند. مسوت با شماره 10 بازی را آغاز کرد و محمد (الننی) و متیئو (گندونزی) پشت او را پر کردند و حتی میخیتاریان میتواند این کار را بکند. یک مهاجم و یک شماره 10 واقعی میتوانند ما را به ترکیب کلاسیک 4-4-2 برسانند.

باید در مورد جای مسوت بیشتر فکر کنم، او میتواند یک هافبک راست خوب هم باشد که راه را برای مدافع راست باز میکند. سعی میکنیم همه بازیکنان در پست هایی بازی کنند که در آن بهترین هستند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۳۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰