loading
در حال بررسی درخواست شما
امیدوارم در 16 سال آینده به همین اندازه خوب باشیم
امیدوارم در 16 سال آینده به همین اندازه خوب باشیم

امیدوارم در ۱۶ سال آینده به همین اندازه خوب باشیم

مربی آرسنال زیاد از موفقیت لذت میبرد پس از اینکه در اولین فصل حضورش موفق به کسب دو جام شد و تا کنون توانسته در مجموع هفت جام بزرگ را بالای سر ببرد.
ونگر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی یادآور شد که آرسنال هرگز در مدت مربیگری او در این مقطع از فصل در رده 7 جدول نبوده است.

این یک واقعیت است که ما هرگز در در این موقعیت نبودیم و این به16 سال گذشته من اعتبار داده است،بنابراین من آن را به عنوان سرزنش قبول نخواهم کرد.
من در نظر میگیرم آن را به عنوان یک ثبات فوق العاده.و این سخت ترین کار در سطح بالاست.

باور دارم ما 15 سال پیاپی در لیگ قهرمانان بازی کردیم و باید در 16 تیم پایانی لیگ قهرمانان در 10 روز اخیر به میدان برویم.ما می خواهیم در لیگ در جایگاهی قرار بگیریم تا به لیگ قهرمانان باز گردیم
ما می خواهیم به درستی خودمان را آماده کنیم برای مرحله بعدی جام حذفی و من آرزو میکنم در 16 سال آینده نیز همین گونه باشد برای باشگاه و می خواهم هواداران خوشحال باشند.

من اینجا هستم تا هواداران را خوشحال کنم و وقتی نمی توانم این کار را انجام دهم،البته ناراحتم.،اما آنچه مهم است این است که هواداران در آخر فصل خوشحال باشند.

ما 3 بازی پی در پی را واگذار کردیم و بعد از آن اعتماد به نفسمان کمی کم شد اما ما در مقابل استون ویلا از خود پاسخ بزرگی نشان دادیم و بازگشت فوق العاده ای داشتیم تا در نهایت بازی را پیروز شدیم،احساس میکنم در بازی چهارشنبه شب ما سزاوار پیروزی بودیم.

در مجموع احساس میکنم این تیم دارای یک روحیه و نگرش خوب و ذهنیتی قدرتمند است،ما برای مبارزه آماده هستیم و این مهم ترین چیز است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۵۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰