loading
در حال بررسی درخواست شما
اونای امری از بازی با اورتون میگوید
اونای امری از بازی با اورتون میگوید

اونای امری از بازی با اورتون میگوید

🔹درباره نتیجه
این 3 امتیاز برای جایگاه ما در جدول بسیار حیاتی بود. ما بازی در طول 90 دقیقه آنالیز میکنیم ولی این برد، برد مهمی بود.

🔹درباره عملکرد چک
ما از داشتن چنین دروازه بانهایی با چنین کیفیتی و عملکرد آنها برای تیم، بسیار راضی هستیم. چک این فصل را بسیار خوب شروع کرد. امروز او نشان داد که چه کیفیتی دارد و عملکرد خوب خود را چه از نظر روحی و چه از نظر جسمی ادامه خواهد داد. برای دروازه بانان دیگر تیم این موضوع صادق است، آنها باید خود را در به مرز آمادگی برسانند تا هر زمانیکه تیم به آنها احتیاج داشت، بازی کنند.

🔹 درباره اینکه رفتار او با لنو چگونه خواهد بود.
لنو آرامش دارد و بخوبی کار می کند. ما 3 دروازه بان خوب داریم اما چک عملکرد خوبی دارد. ما به آنها شانس بازی در باقی رقابتها را میدهیم، اما از آنها عملکردی مانند عملکرد امشب چک میخواهیم.

🔹درباره اینکه قبل از بثمر رسیدن گل اول بازی، بفکر تعویض بازیکن بوده و آن شخص لاکازت بوده است؟
بله من احساس می کردم که در آن لحظه نیاز داریم تا کیفیت فردی جدیدی را به تیم اضافه کنیم. اما ما گل زدیم و من تعویض را متوقف کردم و بفکر تقویت باقی پستها افتادم.من فکر میکنم که دیگر مهم نیست، اما شاید بله، لاکازت بوده است.

🔹 درباره شروع آرام در نیمه اول، به مانند بازی های دیگر تیم در این فصل
در ۹۰ دقیقه بازی لحظاتی برای ما و موقعیت‌هایی برای تیم حریف به وجود می آید. ما نیاز داریم تا دروازه بان جلوی حملات حریف را بگیرد و مهاجمانمان در لحظات مهم، گلزنی کنند. من فکر میکنم امروز نمونه خوبی از این موضوع را دیدیم.ما میخواستیم در نیمه اول بازی را بیشتر کنترل کنیم چون آن گونه که انتظار داشتیم مالکیت توپ را در اختیار نداشتیم. اما نیمه دوم با صحبت هایی که با تیم در رختکن، درباره نحوه حمله کردن و جاگیری در زمین انجام دادم و با چند بازیکن خصوصی صحبت کردم تا بتوانند به تیم بهتر کمک کنند.من فکر کنم آنها تنها روی یک ضربه آزاد خطر ویژه ای روی دروازه ما ایجاد کردند که چک واکنش خوبی روی آن توپ نشان داد. اما در عرض 20 دقیقه ما دو گل بثمر رساندیم.در دقایق پایانی هم ما خیلی خوب در کار دفاعی ظاهر شدیم.

🔹 درباره اینکه مردم فراموش کردند که چک به چه میزان خوب است
من واقعا تعجب میکنم چرا درباره پیتر چک این مقدار سوال ‌وجود دارد. او در بازی های پیش فصل و بازیهای ابتدایی فصل عملکرد خوبی داشته است. لنو به آرسنال آمده است تا یاد بگیرد که چگونه رقابت کند. من فکر میکنم برای او خیلی خوب است که هر روز با دروازه بانی مانند چک تمرین کند و از او یاد بگیرد و به تجربه اش بیافزاید. لنو درواه بان جوانی است که ما از داشتنش خوشحال هستیم. او آینده فوق العاده ای دارد و اکنون پست دروازه بانی تیم بسیار رقابتی شده است و پیتر چک نیز برای ما بسیار مهم است.

🔹درباره مصدومیت سوکراتیس
من هنوز دقیقا اطلاع ندارم اما مصدومیت او از ناحیه زانو است. و پزشکان تیم گفته اند که تا فردا نتایج دقیق معاینات خود را برای ما شرح میدهد و امیدوارم که موضوع مهمی نباشد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰