loading
در حال بررسی درخواست شما
اوکس، ولکات و شکست
اوکس، ولکات و شکست

اوکس، ولکات و شکست

در مورد مصدومیت ها...

هر دو از نوع مصدومیت عضلانی است و نمی دانم آسیب آن چه قدر بوده است. باید 48 ساعت برای اسکن ها صبر کنید تا ببینید آسیب وارده تا چه حد زیاد بوده است. شب بدی بود، دو بازیکن را از دست دادیم و بعد از آن هم به اندازه کافی خوب نبودیم. اما فراتر از ین باید ه شفیلد تبریک بگویید عملکرد فوق العاده ای داشتند، بسیار مصمم و پویا و شایسته کسب پیروزی بودند.

در مورد انتخاب ترکیب...

باید میزان کار بازیکنان را مدیریت کنم و هنوز هم فکر می کنم بازیکنان با تجربه زیادی را به اینجا آوردم. دو بازیکن را از دست دادیم و وقتی این اتفاق افتاد من گابریل و مونرئال را داشتم که آنها را به زمین نفرستادم چون تحمل از دست دادن بازیکنان بیشتری را نداشتیم.

در مورد این که چطور شکست خوردید...

فکر می کنم مالکیت توپ را در اختیار داشتیم فقط نتوانستیم زیاد با توپ کاری بکنیم چون هیچ موقعتی خلق نکردیم. امشب به طور ویژه در مرکز زمین ضعیف بودیم و سپس همه چیز در گرو گل نخوردن روی ضربات ایستگاهی یا ضد حملات بود و متاسفانه این اتفاق افتاد چون توپ ها را در موقعیت هایی از دست دادیم که نباید از دست می دادیم.

در مورد این که به خاطر مصدومان نگران هستید...

نگرانم چون بازی بعدی ما در روز شنبه بازی بزرگی است و بازی درلیگ قهرمانان مقابل بایرن را نیز پیش رو داریم. حالا کم تعداد هستیم. از دست دادن دو بازیکن آن هم دو بازیکن هجومی برای ما آسیب زا است.

در مورد تمرکز روی لیگ قهرمانان...

به طور ایده ال دوست داشتم امشب برنده باشیم. این را به عنوان بهانه به کار نیم برم ولی مطمئنم به عنوان یک تیم حالا می توانیم روی بقیه رقابت ها تمرکز کنیم و باید بگویم، همانطور که قبل بازی گفتم، به خاطرو جود بازیکنان خارجی زیادی که در لیگ برتر بازی می کنند بازیکنان خوب زیادی دارید که در لیگ دسته یک بازی می کنند و بازی دادن به جوان ها برابر تیم های چمپیونشیپپ کار را دشوار می کند. سطح چمپیونشیپ بالا تر رفته و می بینید وقتی تجربه کافی برای مقابله با این بازیکنان را ندارید شانسی برای بردن ندارید. 

در مورد مصدومیت ها...

ولکات از ناحیه ماهیچه ساق پا مصدوم شد و مصدومیت چمبرلین همسترینگ است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۶
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰