loading
در حال بررسی درخواست شما
اکنون باید روی لیگ برتر تمرکز کنیم
اکنون باید روی لیگ برتر تمرکز کنیم

اکنون باید روی لیگ برتر تمرکز کنیم




در مورد بازی...

ما نیمه اول خوبی داشتیم. در نیمه دوم به لحاظ فیزیکی افت کردیم زیرا بسیاری از بازیکنان برای مدتها در این سطح بازی نکرده بودند بنابراین نمی توانستیم از شانس هایمان برای زدن گل دوم بهره ببریم.

در مورد گل نخست المپیاکوس...

ما همچنین تصمیم بسیار بدی از داور را داشتیم که روی گل اول علیه ما گرفته شد. ویچک از توپ دور بود. نمی خواهم خیلی در رابطه با آن سر و صدا کنم اما دشوار است که یک کرنر به حریف بدهید در حالی که توپ به دروازبان برخورد نکرده است. اما باید بالاجبار آن را بپذیریم ، به خانه برویم و روی بازی بعدی خود تمرکز کنیم.

در مورد توماس روزیسکی...

او برای 6 ماه بازی نکرده بود و ما در قبال او محتاط بودیم. قبل از بازی تصمیم گرفتیم او را برای 45 دقیقه بازی دهیم و ببینیم که او چه طور به آن واکنش نشان می دهد. او کمی گرفنگی عضله دارد اما مصدوم نشده است. بررسی خواهیم کرد که تا بازی روز شنبه چه طور خود را بازیابی خواهد کرد.

در مورد بازیکنان جوان...

من اعتقاد دارم شما بازیکنان جوان را در چنین رقابت ها و بازی هایی مانند بازی که ما امشب داشتیم کشف می کنید. آنها کیفیت لازم را دارند. اگر همه بازیکنان آماده باشند ترکیب قدرتمندی داریم اما در برخی از پست ها واضح است که وقتی بازیکنانی نظیر روزیسکی و دیابی را دارید که آماده نیستند کمی دچار کمبود خواهید شد زیرا نمی توانیم در ترکیب چرخش ایجاد کنیم. جایگاهی را که 1 ژانویه در آن قرار می گیریم خواهیم دید و بررسی می کنیم که چه بکنیم.

در مورد قرعه مرحله بعد...

در حال حاضر در قرعه کشی به یک هدیه کریسمس نیاز داریم! خواهیم دید که قرعه چه خواهد شد. چیزی که به ضرر ماست اینست که بازی برگشت را در خانه حریف بازی خواهیم کرد. اما به لحاظ آماری ثابت نشده است که این مساله همیشه به ضرر شماست. اکنون مهم ترین چیز این است که روی لیگ برتر تمرکز کنیم و لیگ قهرمانان را فراموش کنیم. باید خودمان را در لیگ برتر به یک فرم بی عیب باز گردانیم.

در مورد کوستاس میتروقلو مهاجم حریف...

میتروقلو دو گل فوق العاده مقابل ما به ثمر رساند. گل اول در لندن که یک ضربه سر عالی بود و باید بگویم که گل امشب یک ضربه فوق العاده بود. بیش از این چیزی نمی گویم چون اگر بگویم شما فکر می کنید می خواهم او را بخرم!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۱۵
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۷۳۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰