loading
در حال بررسی درخواست شما
با تسلط درست از لحظه شروع بازی
با تسلط درست از لحظه شروع بازی

با تسلط درست از لحظه شروع بازی

درباره پیروزی...
باور دارم از لحظه اول شروع بازی روی بازی تسلط داشتیم، در واقع همین مسئله در بازی با کریستال پالاس هم وجود داشت . روی هم رفته باور دارم کیفیت بازیمان بسیار خوب است . شاید، می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. این تنها چیزی است که می توانید امشب بگویید . گلی دریافت نکردیم و بازی خلاف چیزی که می خواستیم به اتمام نرسید .



درباره آیوبی...
او بازی به بازی پس از ورودش به ترکیب در حال پیشرفت است . این یکی دیگر از نکات مثبت فصل است . او کیفیتش را هر بازی نشان می دهد و باعث تعجب شده است . ثبات او غافل گیر کننده بوده چرا که او فقط برای تیم جوانان بازی کرده بود و ناگهان در این سطح قرار گرفته است . گاهی اوقات کمی درباره او محتاط هستم اما مجموعا چیزی که او نمایش داده یک بازیکن فوتبال کامل است.



درباره الکسیس...
او نیمه اول بسیار با کیفیتی داشت و فکر می کنم در نیمه دوم کمی از لحاظ فیزیکی افت کرد . مجموعا بسیار در بازی خوب مشارکت کرد .



درباره اهمیت پیروزی امروز...
شما مثل ما زمان را مد نظر دارید، هر امتیاز در حال حاضر مهم است . فکر می کنم زیر فشاری دائمی در هر بازی قرار داریم پس مهم است که برتری داشته باشیم و روی روشی که می خواهیم فوتبال بازی کنیم تمرکز کنیم .



درباره گل زودهنگام...
ایده آل است که می خواهید همیشه گل های زود هنگامی در بازی به ثمر برسانید اما لیگ برتر لیگ برتر است و برای همه تیم های بالای جدول این مورد سخت است . تیم های بسیار بسیار سطح بالایی پشت سر ما قرار گرفته است و چون لستر سیتی در صدر جدول قرار گرفته همه فکر می کنند که باید ما کار را تمام می کردیم . بله همینطور است، این مورد را برای همه تیم های دیگر نیز می توانید ببینید . لستر سال گذشته در انتهای جدول بود پس تمام 19 تیم می توانند این حرف را بزنند .



درباره بازی های خانگی در ورزشگاه امارات...
اگر فوتبال را دوست دارید وقتی از اینجا خارج می شوید فکر می کنم بازی با کیفیتی را می بینید. این چیزی است که برای ارائه به مردم در تلاشیم . همچنین شبی خاص بود، پنج شنبه شب بود و نمی دانم به اندازه کافی باهوش بوده اید یا مثل من خیر که تشخیص دهید چرا همه مردم امشب



تداخل بازی امشب با برنامه سرآشپز...
شاید این دلیل خوبی است . ( برای عدم فروش بلیط های بازی )



آیا به بالای جدول نگاه می کنید یا پایین جدول...
می خواهیم در بالاترین نقطه ممکن کار را تمام کنیم . هیچ گاه نمی دانید جلوی شما چه اتفاقی خواهد افتاد . همیشه پیچ خم های زیادی رخ می دهد اما می خواهیم بازی هایمان را پیروز شویم . از بازی برابر وستهام و کریستال پالاس در حالی بیرون آمدیم که فکر می کردیم کیفیت خوبی داشتیم و امتیاز لازم را کسب نکردیم . اگر به 5 بازی آخرمان نگاه کنید، برابر اورتون پیروز شدیم، برابر واتفورد پیروز شدیم و به علاوه پیروزی امشب دو تساوی داشتیم . افسوس من این است که برابر وستهم دو گل پیش بودیم و برابر کریستال پالاس نیز همینگونه بود و نتوانستیم امتیازات کافی کسب کنیم . نمی دانم در کدام رتبه کار را تمام می کنیم اما همه چیز خود را در همه بازی های پیش روی می گذاریم .  باید به ساندرلند برویم و ساندرلند نیز برای نیفتادن در تلاش است . رقابت سختی است و باید برای آن آماده شویم .



درباره غیبت گیبس در ترکیب...
او از ناحیه پشت میکل داشت . به نظر کوتاه مدت می آید . دیروز جلسه تمرینی داشت .



درباره عدم گلزنی ژیرو...
البته روی او تاثیر گذار است . امشب او شوتی به صورت دروازبان داشت و در حال حاضر برای گلزنی تلاش می کند.



حضور بلرین در تیم منتخب سال جزیره...
او سال گذشته وضعیت فعلی آیوبی را داشت . به این معنی که به ترکیب آمد و پیشرفت خود را ادامه داد . برای آیوبی این راه خوبی برای پیروی است و حتی برای بالا رفتن سطحش برای فصل بعد . یکی دیگر از نکات مثبت فصل استحکام بلرین بود . همچنین در نیمه اول نیز بسیار خوب بازی کرد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۲/۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰