loading
در حال بررسی درخواست شما
با سرعت کافی بازی نکردیم
با سرعت کافی بازی نکردیم

با سرعت کافی بازی نکردیم

درباره نتیجه بازی...
بسیار نا امیدم. از آن روز هایی است که دوست ندارید کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی داشته باشید چرا که برایتان موضوعی دلپذیر نیست. احساسم این بود که 70 درصد مالکیت توپ داشتیم و دقت کافی روی توپ هایی نهایی را نداشتیم، سرعت تغییرمان با توپ یا تعداد بازیکنانی که با آن ها حمله می کردیم کم بود . در نهایت با شوتی خاص از کریستال پالاس گل خوردیم . بسیار عمیق در دفاع بازی کردند و به خوبی دفاع می کردند . آن ها روی ضد حمله به ما صدمه می زدند و این داستان کلی بازی بود . بسیار نا امید کننده است .



درباره رهبری در تیم...
فکر نمی کنم مشکل و موضوع امروز مربوط به رهبری تیم بوده باشد . درباره نزدن گل دوم بود و گلی که به این روش دریافت کردیم اجتناب ناپذیر بود . این افسوس امروز بود . می دانستیم که نمی توانیم اشتباه دفاعی کنیم و نا امید شویم . در نهایت باید بگویم آن ها بازیکنانی دارند که روی ضد حملات بسیار خطرناک هستند . آن ها سریع و قدرتمندند و وقتی بازی 1 بر صفر به نفع ما بود هیچ چیز برایشان تمام نشده بود .



آیا از اینکه آرسنال از موقعیت هایش استفاده نمی کند نگران هستید...
بله. تفاوت همینجاست . معمولا تعداد موقعیت های گل زیادی داریم اما با شما موافقم که امروز علاوه بر درصد مالکیت توپ بالایی که داشتیم موقعیت های کافی ایجاد نکردیم . احساس می کنم کمی از طراوت خود دور بودیم و همچنین کمی از نظر اعتماد به نفس تیمی بابت نتیجه برابر وستهم خالی بودیم، در حالی که امروز باید پیروز می شدیم . در نهایت با سرعت کافی در یک سوم نهایی حریف بازی نکردیم .



درباره کورس قهرمانی...
بعد از بازی امروز در وضعیتی که راجع به لیگ برتر رویا پردازی کنم نیستم . بیشتر در وضعیتی هستم که بخواهم صدمات روحی تیم را تعمیر کنم و تیم را برای بازی بعدی آماده کنم . بیشتر موضوع درباره این است و اینکه پشت سرمان را نگاه کنیم چرا که نیاز داریم به خوبی بازی کنیم و بازی ها را پیروز شویم . برای ما، نیاز داریم که تا آخرین لحظه جنگنده باشیم و بهترین مکان را بین چهار تیم داشته باشیم . اگر بتوانیم بیشتر و بهتر کار کنیم، این کار را خواهیم کرد اما بگذارید رویا پردازی نکنیم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم .



اینکه در این بازی تیم حریف را نکشتید...
این کاری است که باید در لیگ برتر بکنید . مثل امروز بعضی اوقات نیاز دارید یک بر صفر برنده شوید اما امروز از آن دسته از روز های بد بود .



بازی کردن بدون اعتماد به نفس...
ما تیمی هستیم که دوست داریم با ابتکار عمل بازی کنیم و با این روش نیز گلزنی کنید . ما ریسک در این شرایط را می پذیریم اما فکر می کنم چیزی که انتظار دارید همان چیزی است که قبلا گفتم و آن گلزنی بیشتر است .



تلاش برای اینکه از بودن بین چهار تیم بهتر کار کنید...
تا زمانی که شما هر بازی خود را پیروز نشوید، می خواهید چیزی که نیاز است را اضافه کنید . من بابت نتیجه مسئول هستم و فکر می کنم اولین نفری هستم که نا امید می شود . می توانم در حال حاضر بگویم پس از فصل بالانس کاملی خواهیم داشت و می بینیم کجای کار، به اتمام رسانده ایم. در حال حاضر مسئله متحد بودن و ارائه بهترین نمایش تا انتهای فصل است .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱/۲۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰