loading
در حال بررسی درخواست شما
بابت از دست دادن امتیاز احساس گناه می کنیم
بابت از دست دادن امتیاز احساس گناه می کنیم

بابت از دست دادن امتیاز احساس گناه می کنیم

چرا کارول خیلی خوب بازی کرد...
اول از همه چون او روی هوا بسیار خوب بازی می کند . اول از همه حواسمان در این مورد وقتی بازی 2-0 به نفع ما بود در دقیقه 43 از بین رفت . امروز بازی خوبی داشتیم اما نتیجه بدی رقم خورد . امروز با ضعفی که در طول فصل وجود داشت بازی کردیم . اگر به گل هایی که از ابتدای فصل دریافت کردیم نگاهی بیندازید، اکثر آن ها به خاطر ضربه سر درون محوطه جریمه به ثمر رسانده است و این موضوع امروز نیز اتفاق افتاد .



آیا کارول باید از زمین اخراج می شد...
بله همینطور است . فکر می کنم خوش شانس بود که بازی را به اتمام رساند .



درباره تهدیدهای هوایی کارول...
بله. البته این به معنی این نبوود که اگر در زمین باقی می ماند ما روی ضربات سر گل می خوردیم . باید به خودمان نگاه کنیم و نمی توانیم ار تاثیر داور نیز چشم پوشی کنیم .



آیا انتظار داشتید کارول بازی را شروع کند...
نه، انتظار اینکه وی بازی را شروع کند را نداشتم . او در 5 یا 6 بازی آخر بازی نکرده بود .



درباره میزان تلاش آرسنال...
هر عملکرد را در انتهای بازی نمی توان به سادگی تحلیل کرد . باید این مورد را دوباره بازبینی کنم . فکر نمی کنم کوشلنی روی گل اشتباه کرده باشد . گل اول، وقتی شما دو بر صفر پیش هستید و بازی در دقیقه 43 دنبال می شود، و وقتی در دقیقه 45 گل دوم را در حالی که صاحب توپ هستید دریافت می کنید باعث می شود تیم در وضعیت بدی قرار گیرد . این به خاطر این است که به تیم مقابل امید و انگیزه می دهید و این لحظه ای در بازی بود که بهای سنگینی برایمان داشت.



درباره اوسپینا...
فکر اینکه اوسپینا را بازی دهم به خاطر عملکرد بسیار خوبش در بازی های اخیر بود . با داشتن اوسپینا و پیتر چک ما همان ضعف هوایی را داشتیم . در دو بازی اخیر گلی دریافت نکرده بودیم . از زمان شروع فصل دقیقا مشکل مشابهی داشتیم و مهم نبود برابر چه تیمی به میدان می رویم .



وضعیت آرسنال...
در حال حاضر با 59 امتیاز در رده سوم هستیم . این مکانی نیست که دوست داشتیم در آن باشیم اما وضعیت را برای داشتن شانس قهرمانی در لیگ برای خودمان سخت تر کردیم . باید به مسیرمان ادامه دهیم و مهم نیست چه اتفاقی میفتد و باید امیدمان را حفظ کنیم . هیچ گاه نمی توانید بفهمید در آینده چه رخ خواهد داد . همچنین، باید به پشت سرمان نیز نگاه کنیم و مراقب تیم هایی که به دنبال ما هستند باشیم . باید جدی باشیم و روی اتمام کار در بالاترین حد ممکن متمرکز باشیم . اینکه کجا کار تمام خواهد شد، نمی دانم . این یکی از جاهایی بود که می توانستید امتیاز از دست دهید اما وقتی به بازی نگاه می کنید از اینکه امتیاز از دست دادید احساس گناه می کنید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱/۲۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰