loading
در حال بررسی درخواست شما
باخت، مصدومیت، نقل و انتقالات
باخت، مصدومیت، نقل و انتقالات

باخت، مصدومیت، نقل و انتقالات


در مورد یک بعد از ظهر کلافه کننده...
باختن در چنین دیداری بسیار ناراحت کننده است چون ما به خوبی برای این بازی آماده شده بودیم، جدا از اینکه بعضی بازیکنان به خاطر بازیهای ملی رفته بودند. ما بازی را خوب شروع کردیم ولی ناگهان همه چیز به ضرر ما پیش رفت و در نهایت 3-1 بازنده شدیم پس این یک نا امیدی بزرگ است. ما حتی زمانی که 10 نفره بودیم هم موقعیت هایی داشتیم تا بازی را 2-2 مساوی کنیم. نه تنها این بازی را باختیم بلکه چند مصدوم هم دادیم و چند ضرب خوردگی هم بین بازیکنان وجود دارد که باور این موضوع برای کادر پزشکی ما سخت است. ما با آماده شدن بعضی از بازیکنان برای بازی روز چهارشنبه مشکل داریم.

در مورد برداشت از نکات مثبت بازی...
به نظر من هنوز هم نکات مثبتی وجود دارد. در لحظاتی بسیار شاداب بازی کردیم و تا پایان بازی تلاش خود را کردیم و این چیزی است که روی آن تمرکز می کنیم و داور را فراموش می کنیم.

در مورد صحنه پنالتی دوم...
کمک داور به من گفت او خطا را اعلام نکرده است در حالی که تکل مقابل او انجام شد. پس چرا داور - که بلافاصله اعلام خطا نکرده بود - با تاخیر نقطه پنالتی را نشان داد؟ این برای من عجیب است. اگر کمک داور اعتقاد به پنالتی داشت برای من قابل درک بود ولی به هر حال ما باید با این تصمیم کنار بیاییم. فقط اینکه تصمیمات بر علیه شما گرفته می شود به این معنی نیست که باید بازی را واگذار کنید. حالا باید روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم.

در مورد نقل و انتقالات...
قبل از بازی در بازار حضور داشتیم و بعد از بازی هم در بازار حضور داریم.

چه کسانی در جریان بازی مصدوم شدند...
اکسلید چمبرلین، گیبس و سانیا. گیبس شکاف عمیقی برداشته، سانیا و روزیسکی مشکل دارند. نمی دانم ویلشر بعد از 90 دقیقه بازی چه واکنشی خواهد داشت. رمزی بعد از ضربه ای که به مچ پایش وارد شد مشکل دارد. از این جنبه ما بسیار خوب کار کردیم.

چرا پولی خرج نشده است...
من از شما سوال می کنم. ما می توانستیم این بازی را با بازیکنانی که امروز به میدان رفتند ببریم؟ سوال اصلی برای من این است. و پاسخم به این سوال مثبت است. بعد از این، اگر ما پول خرج نمی کنیم به این خاطر است که بازیکنان مناسب را پیدا نکرده ایم. من تنها کسی نیستم که روی این مساله کار می کنم. ما یک تیم هستیم که روی این موضوع کار می کنیم. ما آماده خرید بازیکن هستیم به شرطی که آن بازیکنان به اندازه کافی برای ما خوب باشند. این تمام چیزی است که می توانم به شما بگویم.

آیا هواداران را درک می کنید...
بله، من می توانم آنها را درک کنم. ما می خواهیم هوادارنمان خوشحال باشند. وقتی به چنین چیزی نمی رسید به شدت احساس تاسف می کنید و از این موضوع ناراحت می شوید. کار من این است که هواداران را خوشحال کنیم. ما به خاطر نخریدن بازیکن این بازی را نباختیم. این چیزی است که من می خواهم شما را در موردش قانع کنم. اینکه ما در بازار هستیم، همه این را می دانند که ما آماده خرید بازیکن هستیم، همه می دانند. تا وقتی بازیکن بخریم باید بازیهای خودمان را ببریم و نخریدن بازیکن بهانه ای برای باختن بازی نیست.

در مورد آینده خودتان...
ما در دنیایی رسانه ای زندگی می کنیم که هر کس نظری روشن دارد و من باید با آنها کنار بیایم. در این 16 سال وفاداری خودم را به این باشگاه نشان داده ام. تنها دغدغه ی من خوب کار کردن است. این تنها دغدغه ی من است. تا وقتی اینجا هستم می خواهم خوب کار کنم. به شدت ناراحت هستم چون ما در شرایطی بودیم که در 10 بازی پایانی فصل گذشته شکست نخورده بودیم و حالا فصل جدید را با یک شکست خانگی شروع کردیم. این یک نا امیدی بزرگ است و به همین خاطر راه حل موجود این نیست که اینجا بنشینیم و بگوییم: "بله ما بازیکن می خریم و شما را خوشحال می کنیم." چیزی که برای ما مهم است این است که با بازیکنانی که در زمین هستند بازیها را پیروز شویم و کاری را که در پایان فصل گذشته انجام می دادیم ادامه دهیم. وقتی شما اهدافی که ما داریم را داشته باشید هضم اینکه اولین بازی خود در خانه را شکست بخورید دشوار است.

آیا درخواست هواداران برای خرید بازیکن اشتباه است...
من اینجا نیستم که بگویم چه کسی درست می گوید و چه کسی اشتباه می کند. من اینجا هستم تا کسانی که عاشق این باشگاه هستند را خوشحال کنم. وقتی چنین کاری نمی کنیم من متاسف می شوم. من باید در شروع بازی به دنبال راه حل بگردم. ما نمی توانیم ظرف چند ساعت برویم و شش بازیکن بخریم. وقتی بازی شروع می شود شما باید برنده بازی باشید. آیا ما می توانستیم با بازیکنانی که داریم برنده بازی شویم؟ من می گویم بله، این پاسخ من است. بعد از این، ما به دنبال خرید بازیکن هستیم. مردم دائم می گویند "بازیکن بخر، بازیکن بخر، بازیکن بخر" وقتی از آنها می پرسید "چه کسی را بخرم؟" آن وقت اوضاع مشکل می شود.

چرا خرید بازیکن برای آرسنال دشوار است...
ما کارمان را جدی می گیریم و باور کنید، ما تک تک بازیکنان دنیا را تجزیه و تحلیل می کنیم. ما شبانه روزی روی این مساله کار می کنیم. وقتی تصمیمی می گیریم روی آن جدیت داریم. مردم فکر می کنند ما نمی خواهیم پول خرج کنیم. ما می خواهیم این کار را انجام دهیم. ما آماده خرید بازیکن هستیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۲۶
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۱۲۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰