loading
در حال بررسی درخواست شما
بازی خود را کردیم ولی به نتیجه نرسیدیم
بازی خود را کردیم ولی به نتیجه نرسیدیم

بازی خود را کردیم ولی به نتیجه نرسیدیم



درباره عملکرد تیم...
من واقعا ناامیدم چرا که نیمه اول بسیار دشواری داشتیم و کمی در نیمه اول مضطرب بودیم . از نظر تکنیکی در سطحی که می خواهیم نبودیم و در نیمه دوم با یک روحیه و نگرش فوق العاده بازگشتیم . من گمان می کنم موقعیت هایی برای برنده شدن داشتیم مخصوصا در نیمه دوم اما احساس می کنید منچستر یونایتد در هر پستش کمی پخته تر از ما بود .

مهم بود که اشتباهی نکنیم , همچنین از لحاظ تکنیکی و مخصوصا روی فضاها . در زمانی که فکر می کردیم نزدیک به پیروزی هستیم ضربه خوردیم . مانند کاری که کردیم جنگ داشتیم و اینکه بدون هیچ چیزی بیرون آمدیم سخت است .



درباره تعویض آندری آرشاوین و الکس چمبرلین...
من می توانستم بفهمم هواداران از بابت تعویض ناراحت هستند مخصوصا این کارایی را ایجاد نکرد اما من تصمیم درستی در ابتدا بابت بازی دادن چمبرلین گرفتم . اما او کشیدگی ساق داشت و در طول هفته مریض بود .

مردم پول هایی برای بلیط هایشان پرداخت کردند و ازاد هستند تا احساسات خودشان را بیان کنند . ما باید با ان رابطه برقرار کنیم و کنترل کننده رفتار مردم نیستیم .



درباره واکنش ون پرسی روی تعویض...
من واکنش رابین ون پرسی را ندیدم . نمی خواهم روی هر واکنشی زوم کنم . در حال حاضر ما بازی را باختیم و فکر نمی کنم من باید روی کاری که می خواهم بکنم توضیح دهم . باید برای نتیجه دفاع کنم و تعویضی که انجام دادم .



درباره گل پیروزی ولبک...
ما با هم می بریم و با هم نیز می بازیم و در حال حاضر شما از من می خواهید که یک بازیکن را تنبیه کنم ؟ من این کار را نمی کنم . درباره بازیکن من کاملا مطمئن نیستم . این شاید در صورت باقی ماندن چکبرلین نیز اتفاق می افتاد . منچستر یونایتد در کناره ها بسیار خطرناک بود .



درباره رقابت چهار تیم بالای جدول...
ما را در رده بسیار سختی قرار داد . چرا که نمی توانستیم شکست را بپذیریم . اما همچنین نکات مثبت زیادی درباره این بازی وجود داشت . راهی که ما در نیمه دوم واکنش داشتیم نکته مثبتی بود . سخت است که واکنشی به مانند ان داشت و بدون امتیاز بازی را به پایان رساند .

من احساس می کنم داور بازی جوانمردانه ای داشت و ما نیز نیمه اول مضطربی داشتیم . به اندازه کافی بازی نکردیم . در نیمه دوم بازی خود را کردیم اما متاسفانه به چیزی که سزایش را داشتیم نرسیدیم . نیاز داریم این روحیه را نگه داریم و بازی کنیم .



درباره هواداران که شعار خرج کردن پول می دادند...
خرج کردن پول هدف نیست . هدف خرید بازیکن خوب است . نیاز داریم که بازیکنانمان بازگردند . مردم ملاحظه نمی کنند که ده بازیکن را از دست دادیم . وقتی به موقعیت هایی که در نیمه دوم بدون این تعداد مصدوم ایجاد کردیم نگاه می کنید مهم است که بازیکنان را منتظر بمانیم بازگردند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰