loading
در حال بررسی درخواست شما
بازیکنان بدون اشتباه بودند
بازیکنان بدون اشتباه بودند

بازیکنان بدون اشتباه بودند



در مورد عملکرد تیم...
امشب عملکرد خوبی ارائه کردیم و نا امید هستیم چون صعود را لمس کردیم. شانس هایی برای گلزنی داشتیم ولی از آنها استفاده نکردیم، اما خیلی نزدیک به صعود بودیم.

احساس کردم در نیمه دوم از نظر بدنی کمی دچار مشکل شدیم چون در بازی لیورپول تلاش زیادی کرده بودیم، در مجموع گزینه های زیادی در خط میانی روی نیمکت نداشتیم و در نیمه دوم برای حفظ توپ در میانه میدان مشکلات بیشتری نسبت به نیمه اول داشتیم.

مایه تاسف است که خط هافبک خسته ای داشته باشید ولی روی نیمکت انتخابی نداشته باشید، بازیکنانم عملکردی بدون اشتباه ارائه کردند، با یک روحیه فوق العاده و شما فقط می توانید به کل تیم تبریک بگویید.

در مورد بازی رفت...
در لیگ قهرمانان بازیهای زیادی را خارج از خانه انجام دادیم و هیچوقت 4-0 نباخته بودیم. ما با رئال مادرید، بارسلونا و تیمهای بهتر از میلان هم بازی کرده بودیم پس آن بازی خیلی نا امید کننده بود چون عملکرد بسیار ضعیفی داشتیم.

در مورد حس غرور..
نمی دانم امشب یکی از غرور انگیز ترین شب هایم است یا خیر اما امشب شبی است که بازیکنان می توانند به اینکه برای این باشگاه بازی می کنند افتخار کنند چون آنها تمام تلاش خودشان را کردند. اگر شما با نتیجه 3-0 در خانه پیروز شوید فقط می توانید بازیکنان را تحسین کنید، این را می دانید که اگر 180 دقیقه بازی کنید و 90 دقیقه آن را از دست داده باشید در این سطح از فوتبال کار دشواری دارید، ما خیلی نزدیک به صعود بودیم.

در مورد بازیابی روحی بازیکنان...
ما در لیگ فرم خوبی داریم و می دانیم که آماده کردن بازیکنان برای بازی بعدی سخت خواهد بود چون این یک نا امیدی بزرگ است، اما همه تیم با هم بلند خواهند شد. امیدوام از این بازی به بعد بتوانیم فصل را با قدرت به پایان برسانیم چون می دانیم در لیگ فرصت افسوس خوردن نداریم، باید برای کسب هر امتیاز بجنگیم و این چیزی است که تا پایان فصل پیش روی ماست.

در مورد داور...
امشب از داوری راضی نیستم چون احساس می کنم خطاهای زیادی در میانه میدان اعلام کرد، هر وقت یک بازیکن میلان به زمین می افتاد یک خطا برای آنها گرفته می شد، آنها خیلی زود متوجه این قضیه شدند و از این حربه استفاده کردند.

در مورد شانس گلزنی ونپرسی در نیمه دوم...
چه چیزی می توانم بگویم؟ تنها کسی که می خواهید موقعیت ها برایش مهیا شود ون پرسی است، او سعی کرد با ضربه چیپ دروازه بان را مغلوب کند و شما باید به آبیاتی اعتبار دهید، در این شرایط بازیکن باید لحظه ای تصمیم بگیرد اما باید به دروازه بان بابت گرفتن آن توپ اعتبار داد.

در مورد اکسلید چمبرلین...
به عنوان بازیکن جوانی که هرگز یک بازی در این سطح را در پست هافبک میانی بازی نکرده بود و برای اولین بار در لیگ قهرمانان این کار را انجام می داد عالی بود، او بعد از مصدومیتش در نیمه دوم خیلی تلاش کرد ولی نسبت به نیمه اول کمتر صاحب توپ شد، هر وقت او صاحب توپ می شود شما همیشه به این فکر می کنید که قرار است یک اتفاقی بیفتد، او می تواند همه جای زمین بازی کند، از وسط زمین گرفته تا گوشه ها، می توانستید ببینید از نظر فیزیکی کم آورد اما با این حال کلاس بازی او در این سطح است.

در مورد نمایش های خوب تیم در چند بازی اخیر...
باید به این خاطر به توماس روسیچکی اعتبار دهیم، او باز هم فوق العاده کار کرد، در تمام این بازیها او نقشی بسیار کلیدی ایفا کرد و او هیچوقت اعتباری که شایسته اش است دریافت نمی کند، پس من از این فرصت استفاده می کنم تا به خاطر عملکرد خوبش او را تحسین کنم.

در مورد نمایش دفاعی تیم...
به نظرم در میلان از نظر دفاعی خوب نبودیم، اما امشب مدافعان فوق العاده بودند و خط دفاعی مان عالی کار کرد، ما ترکیبی هجومی داشتیم و برای اینکه به میلان اجازه گلزنی ندهیم نیاز داشتیم تا در عقب زمین عملکردی استثنایی ارائه کنیم و این کار را به خوبی انجام دادیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۸۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی آغاز شده است
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰