loading
در حال بررسی درخواست شما
باور تيم اين است كه اين بار شانسی داريم
باور تيم اين است كه اين بار شانسی داريم

باور تيم اين است كه اين بار شانسی داريم



در مورد اينكه ولكات يك مهاجم مركزيست...

او به آرامی دارد به آن تبديل می‌ شود. در حال حاضر زمانی كه توپی در مقابل دروازه به او می رسد شما از اين بابت مطمئن هستيد كه وی آن را به گل تبديل خواهد كرد. او امروز گل بسيار مهمی را در زمانی به ثمر رساند كه بازی در شرايط 50 - 50 دنبال می شد.

در مورد عملكرد تيم...

در نيمه دوم به لحاظ فيزيكی‌ كمی ضعيف شده بوديم اما روی هم رفته امروز آزمون بزرگی برای ما بود. ما از قبل انتظار يك بازی سخت را داشتيم. ما هرگز نا اميد نشديم ، بازی بسيار سريعی بود كه هر دو تيم تلاش می كردن كه با روش بازی خود به هدفشان برسند. همچنين به لحاظ روانی نيز آزمون بزرگی بود زيرا با نخستين ضربه حريف در چهارچوپ ، دروازه خود را باز شده ديديم اما بازگشتيم و بازی را برنده شديم. می توان گفت كه امروز روی هم رفته عملكردی خوبی را از خود به نمايش گذاشتيم.

در مورد گل اوليويه ژيرو...

در بازی چهارشنبه شب مقابل المپياكوس نيز او در وضعيتی مشابه نزديك بود گلزنی كند. امروز او خوب كار كرد. او در نبردهای فيزيكی حضور فعال داشت و گل زنی نيز كرد. اين گل به هماهنگی هر چه زودتر وی كمك خواهد كرد.

در مورد سانتی كازورلا...

فكر می كنم به طور كلی ، از دقيقه نخست تا آخرين دقيقه تماشای بازی وی لذت بخش بود. او در تيم بسيار تاثير گذار بود و تماشای بازی او فوق العاده است.

در مورد اينكه از پس اندی كارول بر آمديد...

هرگز نمی توان برای 90 دقيقه كارول را به طور كامل در كنترل داشت. شما بايد در برابر او مبارزه كنيد و روی توپ های دوم خوب عمل كنيد. مشكل بازی مقابل وستهام تنها اندی كارول نيست ، كوين نولان نيز هست كه بر روی توپ های دوم مشكل ساز است. ما می توانستيم دو سه بار به اين خاطر تنبيه شويم اما در مجموع همگی تمام توان خود را به كار گرفتيم تا از پس او بر آييم. بايد اذعان كنم كه كارول كاملا برای ضربه وارد كردن به ما آماده بود. او از دقيقه نخست تا آخرين دقيقه مبارزه كرد و و ما در مقابل او واقعا خوب عمل كرديم.

در مورد اينكه با روحيه ای خوب به استقبال بازی های ملی می رويد...

برای ما مهم بود كه پس از باخت مقابل چلسی به خوبی واكنش نشان دهيم و المپياكوس را شكست داديم. تنها بعد از گذشت سه روز بازی سخت ديگری مقابل وستهام داشتيم و می دانستيم كه امروز كسب يك نتيجه مساوی به اندازه كافی برايمان خوب نيست و تنها برای پيروزی به ميدان رفته بوديم. البته فكر می كنم كه ممكن بود بازنده بازی نيز باشيم چرا كه نولان موقعيت بسيار خوبی برای گلزنی داشت اما ما واقعا همه چيز خود گذاشتيم تا برنده بازی باشيم.

در مورد تصميمات داوری...

امروز ما يك كارت زرد بی دليل برای ژروينيو داشتيم و همچنين يك پنالتی بر روی رمزی كه گرفته نشد اما در كل بايد دوباره ان را تماشا كنم.

در مورد كيرون گيبس...

او مشكلی از ناحيه ران داشت. ممكن است او ديدارهای ملی برای انگلستان را از دست بدهد. من اعتقاد دارم اشلی كول و بينس در نظر هاجسون جلوتر از او قرار دارند اما فكر می كنم اين فرصت مناسبی برای اوست تا به همه نشان دهد كه می توان انتخاب نخست در آن پست باشد.

در مورد اهميت اين پيروزی...

ما كار را با سوال ها و ترديد های زيادی كه پيرامون تيم بود آغاز كرديم. اكنون هفت بازی انجام داده ايم و باور تيم اين است كه ما شانسی برای موفقيت داريم. البته اكنون نياز داريم كه هفته به هفته به اين روند ادامه دهيم. روحيه و كيفيتی كه اكنون داريم نشات گرفته از وضعيت با ثباتی است كه داريم.

در مورد تاثيرات استيو بولد...

او كار خود را به خوبی انجام داده است اما سنجش آن دشوار است. شما نمی توانيد واقعا كارهایی را كه مربيان برای تيم كرده اند را اندازه بگيريد. ما با همكاران خود يك تيم متحد و يكدل هستيم - نيل بنفيلد ، بورو پريموراك و استيو بولد. ما همگی وظايف خود را انجام خواهيم داد و در پايان فصل خواهيم ديد كه در كجا قرار خواهيم گرفت.

در مورد سهم تئو در اين پيرو‍زی...

تئو نگرش فوق العاده ای دارد و من هيچ كس را از ذهن خود كنار نمی زنم. اگر او در برنامه های من جایی نداشت در چنين لحظه حياتی از بازی او را به ميدان نمی اوردم. من او را باور دارم. ژروينيو كمی خسته به نظر می رسيد و تئو توانست در بازی تفاوت ايجاد كند. او گل دوم ما را به ثمر رساند و اين مهمترين چيز است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۱۶
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۴۵۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰