loading
در حال بررسی درخواست شما
باور دارم واکنش خوبی نشان دادیم
باور دارم واکنش خوبی نشان دادیم

باور دارم واکنش خوبی نشان دادیم

در مورد عملکرد...

برای ما مهم بود که اول از همه شکست نخوریم و در صورت امکان پیروز شویم.ما توانستیم به قسمت اول دست یابیم اما قسمت دوم نه.احساس میکنم به طور کلی بازی خوبی انجام دادیم.اما از لحاظ فیزیکی در نیمه دوم افت کردیم.تاسفی که داریم خوردن گل درست قبل از پایان نیمه اول و شانسی که ولکات در پایان بازی از دست داد،بود.البته فکر میکنم این دو تاثیر بزرگی به طور کلی در نتیجه داشت.شالکه هرگز خود را شکست خورده ندانست و به سختی کار کرد.احساس میکنم واکنش خوبی به بازی شنبه نشان دادیم و شما احساس میکنید تیم بهتر شده است.فکر میکنم در یک ماه آینده اگر به روند پیشرفتمان ادامه دهیم ما در موقعیت مورد نظر خواهیم بود.

در مورد نمایش ولکات...

او بسیار خوب بود او نگرشی مثبت داشت و تازه نفس بود.او تنها کسی بود که شما همواره احساس میکردید تفاوت ایجادخواهد کرد و شانسی که او در دقیقه پایانی بدست آورد تصادفی نبود.

در مورد خطا روی گل اول شالکه...

بله،بر روی ولکات خطایی انجام شد وبر ضد او خطا گرفت.از شما میخواهم آن صحنه را دوباره ببینید.صد در صد آفلای بر روی ولکات خطایی انجام داد.

در مورد مشکلات انتخاب بین ژسنی و مانونه...

ما آن را خواهیم دید.به نظر نمیرسد در آینده در این مورد مشکل زیادی وجود داشت باشد.در شغل من شما مشکلات را از دست نمی دهید.شما بیشتر راه حلها را از دست میدهید.در حال حاضر این مشکل بزرگی نیست.مانونه بازی خوبی انجام داد،او همچنین در برابر منچستر نیز بازی خوبی از خود برجای گذاشت.این خوب و بسیار جالب است. اعتماد به نفس او در هر بازی بهتر میشود.

در مورد بازی کردن ولکات و پودولسکی به عنوان مهاجم...

خوب،وینگر،یک مهاجم است.برای شما نیست؟ژیرو مهاجم است و ولکات و پودولسکی با او هستند.ما دو گل به ثمر رساندیم،شانسهای زیادی ایجاد کردیم و همچنین با سه هافبک تهاجمی بازی کردیم.در برخی مراحل ما باید یک یا دو مدافع را در تیم قرار میدادیم.

در مورد چگونگی گروه B...

این مشخص است.ما در موقعیتی هستیم که میخواهیم بازی خانگی خود را پیروز شویم.اگر ما پیروز شویم 50 درصد شانس صعود داریم،زیرا شالکه در اینجا با المپیاکوس بازی خواهد کرد.آنها در موقعیتی هستند که باید آن بازی را ببرند.البته این به نتیجه ما در دیدار مقابل مونپولیه بستگی دارد و پس از آن ما خواهیم دید چه اتفاقی اینجا خواهد افتاد.این میتواند در بازی آخر مشخص شود.ما میتوانیم با شانس در بازی بعدی صعود کنیم.به هرحال در موقعیتی هستیم که باید بازی مقابل مونپولیه راببریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱۷
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۶۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰