loading
در حال بررسی درخواست شما
باید فرصت برای دفاع کردن باشد
باید فرصت برای دفاع کردن باشد

باید فرصت برای دفاع کردن باشد


چلسی اکنون در رده ششم جدول قرار دارد و تنها چهار تیم اول لیگ به لیگ قهرمانان خواهند رفت ولی حضور در لیگ قهرمانان اروپا در صورت قهرمانی در این رقابتها میتواند پاداش فوق العاده ای برای آنها باشد.
در صورت قهرمانی چلسی و جای گرفتن آنها پائینتر از رتبه چهار٬ رتبه چهارم لیگ مبدل به سهمیه لیگ اروپا خواهد شد. با این وجود ونگر معتقد است باشگاه ها باید به قوانین صعود احترام بگذارند.

"درست این است که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا حق دفاع از عنوان خودش را داشته باشد. این امر جایگاه چهارم را متزلزل خواهد کرد. در حالت ایده آل شما دوست دارید که هر دوی اینها وجود داشته باشند.
"تیمی که در رده چهارم قرار بگیرد تمام فصل را جنگیده ولی قادر به حضور در لیگ قهرمانان نخواهد بود. ولی به نظر من درست است که قهرمان لیگ قهرمانان شانس این را داشته باشد تا از عنوان خود دفاع کند.
"در این مدت٬ هر تیمی که فاتح لیگ قهرمانان شده٬ کار را نیز در بین چهار تیم اول لیگ کشورش تمام کرده٬ تنها در یکی از سالها لیورپول اینگونه نبود. ما از این وضعیت خوشحال نخواهیم بود ولی این قانون است و باید به آن احترام بگذاریم. نیمتوانیم قوانین را آنگونه که ما میخواهیم تغییر دهیم.
"اکنون باید با این وضعیت کنار بیاییم و شروع به حساب کردن نکنیم٬ به همین سادگی. همه میگویند که فینالی اسپانیایی در راه خواهد بود ولی ممکن است فینالی انگلیسی - آلمانی را داشته باشیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۴۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰