loading
در حال بررسی درخواست شما
باید موثرتر بازی کنیم!
باید موثرتر بازی کنیم!

باید موثرتر بازی کنیم!


درمورد این که چرا آرسنال پیروز نشد...
چون هال خوب دفاع کرد، چون دروازه بان آنها خوب بازی کرد، شاید چون توپ های آخر ما به اندازه کافی خوب نبودند و همچنین به این خاطر که زمانی که در یک سوم دفاعی آن ها فرصت پاس دادن داشتیم، به دنبال یک راه حل انفرادی رفتیم.




در مورد الدین یاکوپویچ...
مسلما خوب دروازه بانی کرد، اما ما هم 70 درصد مالکیت را در اختیار داشتیم و بیش از 20 شوت به سمت دروازه شلیک کردیم و گل نزدیم. حتی اگر بخواهیم به دروازه بان حریف هم اعتبار بدهیم، باز باید عملکرد خودمان را هم بررسی کنیم.




درمورد این که بازی تکراری مثل یک کابوس خواهد بود...
کابوس این بود که حذف شویم. ازین ناراحتیم که گل نزدیم و البته بازی تکراری هم آن چیزی نبود که می خواستیم، اما بین حذف شدن و بازی مجدد دومی را انتخاب می کنیم. از بازی مجدد (در برابر این که حذف نشدیم) خوشحالم. باید در یک سوم نهایی زهردارتر باشیم چون امروز بیش از 70 درصد بازی دست ما بود و سه شنبه شب شرایط این گونه نخواهد بود. این یعنی باید با داشتن مالکیت بسیار کمتر بتوانیم بازده کار خود را زیاد کنیم.




در مورد این که آیا بازی با بارسا روی انتخاب ترکیب تاثیر داشت...
به نظرم امروز تیمی را به میدان فرستادم که توانایی پیروزی را داشت. امروز به بازی بارسا فکر نمی کردم. به رمزی و اوزیل کاملا استراحت دادم چون از اول فصل بارها به میدان رفته بودند. وقتی بتوانم این کار را بکنم می کنم. مسوت اوزیل در طول هفته کمی مریض احوال بود و به همین خاطر او را کاملا بیرون از ترکیب گذاشتم. رمزی هم بازی های زیادی انجام داده بود و به همین دلیل به او میدان ندادم.




درمورد این که آیا مایه خجالت است که هر دو تیم تغییرات زیادی در ترکیب اعمال کرده بودند...
مایه خجالت؟ نه، چون در این صورت یعنی بازیکنان حاضر در ترکیب بازیکنان خیلی خوبی نبودند که من این حرف را قبول ندارم. اگر به بازیکنانی که در تیم ما بازی کردند نگاه کنید کسانی مثل اوسپینا، چمبرز، مرتساکر، کوسیلنی و گیبز همه بازیکنانی در سطح بین المللی هستند و الننی، فلامینی و ایووبی هم همینطور. مردم می خواهند که به بازیکنان جوان فرصت بازی دهی و وقتی این کار را می کنی می گویند «خجالت آور است». در حمله ما والکات و ولبک و کمپل را داشتیم که همه ملی پوش هستند. می خواهند که بازیکنان بیشت رو بیشتری بخری و وقتی به آن ها بازی می دهی می گویند «چرا به آن ها بازی می دهی؟» فکر می کنم امروز ترکیب با کیفیتی داشتیم و این نمی تواند یک بهانه باشد.




درمورد این که آیا بازی مجدد به معنای دردسرهایی در انتخاب بازیکن است...
اگر مصدوم نداشته باشیم می توانیم با آن کنار بیاییم. اگر دو یا سه مصدوم داشته باشیم شرایط برای ما بسیار سخت تر خواهد بود.



آیا اوزیل برای سه شنبه شب در دسترس است...
بله


نگرانی دیگری از مصدومیت ها دارید...
نه، امروز نکته مثبت آن ولبک بود که به خوبی در میدان بازی کرد . او برای اولین بار در 10 ماه اخیر بازی را شروع کرد و یکی از نکات مثبت امروز بود .



منظورتان از مریضی امروز اوزیل...
سرماخوردگی بود . مشکلی بزرگی نیست .



با وجود این نتیجه به نظر خونسرد می آیید...
به اندازه ای که به نظر می آید ریلکس نیستم . صادقانه اگر بخواهم عصبانی باشم نتیجه تغییر نخواهد کرد . اگر تغییر می کند عصبانی باشم . این چیزی نبود که برای آن برنامه ریزی کردیم اما در فوتبال همیشه آنچه می خواهیم پیش نمی آید . به واکنش شما باز میگردد و اینکه راه حلی برای مقابله با آن پیدا کنید . این به معنی این است که باید به هال برویم و صعود کنیم .



پیش از بازی گفته بودید از بازی های تکراری خوشتان می آید...
نه، گفته بودم قانون انگلیس را دوست دارم چرا که کمی خاص است . ایده آن در انگلیس که به مانند هیچ جای دیگر نیست را دوست دارم . این علت مذاکره کنونی شما در بروکسل است .



زمان بازی برگشت...
نمی دانم، مطمئن نیستم .



از نزدیک شدن به بازی بارسلونا هیجان زده اید...
از بابت بازی امروز هیجان زده بودم، البته که بازی هیجان انگیزی است . امروز تیم قوی تر بودیم اما سه شنبه شب اینگونه نیست . در بازی سه شنبه نیاز به استحکام فوق العاده ای داریم چرا که باید به خوبی دفاع کنیم و از ماکزیمم درصد مالکیت توپ خود استفاده کنیم، که امروز اینگونه نبود .



اینکه آرسنال می تواند بازی رفت را پیروز شود...
البته که برای پیروزی تلاش خواهیم کرد . حالا به خانه می روم چرا که آن ها امروز بازی دارند و می خواهم بازی را تماشا کنم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۹۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰