loading
در حال بررسی درخواست شما
برخی نمایش های فردی فوق العاده داشتیم
برخی نمایش های فردی فوق العاده داشتیم

برخی نمایش های فردی فوق العاده داشتیم

در مورد عملکرد...

تاتنهام شروع خوبی داشت،ما کمی عصبی بودیم و گل را زمانی دریافت کردیم که خط دفاعی در تنظیم جایگیری دچار اشتباه شد. آنها برای زدن گل دوم نیز شانس داشتند،مانند بازی فصل گذشته،اما نقطه عطف آرسنال با اخراج آدبایور شکل گرفت.

در مورد کارت قرمز...

این مطمئنا روند بازی را تغییر داد زیرا آدبایور شروعی خوب داشت ،او سرزنده بود.برداشتی که من از صحنه داشتم این بود که جریمه آن تنها کارت قرمز بود،نه کارت زرد و نه هیچ چیز دیگر.فکر نمیکنم زمانی که او اخراج شد آنها بازی را برنده شده بودند.


در مورد پاسخ قدرتمند آرسنال...

ما به بازی برگشتیم و چیزی که میخواستیم این بود که بازی را ببریم.همیشه بازی برابر 10 نفر آسان نیست.ما حتی زمانی که 10 نفره بودیم بازی رابرده ایم.فکر میکنم حتی این موضوع باعث دشوارتر شدن بازی میشود زیرا آنها میتوانند دفاعی تر کار کنند و منتظر ما باشند.اما ما در خطوطمان با کیفیت بودیم و بسیار سریع توپ را به حرکت در آوردیم و موقعیت ایجاد کردیم.کارهای انفرادی تهاجمی فوق العاده ای وجود داشت.در نیمه دوم میتوانستید ببینید هنوز اعتماد به نفس کاملی نداشتیم،امیدوارم این نتیجه به ما کمک کند.

در مورد آدبایور...

او واکنش خود را کنترل کرد،گاهی اوقات بازیکنان زمانی که در زمین نا امید هستند این نوع واکنش را از خود نشان میدهند،در این مورد او اینگونه نبود.من فکر میکنم او شروع بسیار خوبی داشت.من بازی هفته قبل او را در برابر من سیتی تماشا کردم و صادقانه بگویم او بازی برجسته ای انجام داد.او هرچقدر برای تیمهای بیشتری بازی میکند بازی اش فوق العاده تر میشود،زیرا در مقابل تیمهای سابقش قرار میگیرد.

در مورد ادعای ویلاس بواس در رابطه با تسلط بر بازی...

اگر تیم حریف از ابتدا تا انتهای بازی،آن را در کنترل داشته باشد و سپس ما با نتیجه 5-2 پیروز بازی باشیم،آنوقت برای من این زیاد مهم نیست.

در مورد شباهت به 5-2 فصل قبل...

در این فصل با گرفتن دو نتیجه مقابل شالکه و منچستر یونایتد احساس میکنم اعتماد به نفسمان فوق العاده کم شده بود.و به خاطر اینکه ما تیمی هستیم که بازی تهاجمی را دوست داریم،هنگامی که اعتماد به نفسمان کم شود،بلافاصله بازیتان افت پیدا میکند.برای ما مهم بود که به نتایج مثبت باز گردیم،به سطح خودمان برگردیم.این تیم چیزی خاص دارد-آنها میخواهند بازی خوبی به نمایش بگذارند و کیفیت آن را نیز دارند.ما باید در بازیهایمان ثبات پیدا کنیم وزمان بیشتری نیاز داریم بر روی آن کار کنیم.اما چیز خاصی در تیم وجود داشت.همانطور که همه شما بارها در نشریات نوشته اید ما در بین تیمهای بالا نشین نیستیم،بنابراین فرصت زیادی برای بهتر شدن نداریم و باید این اتفاق سریعا بیفتد.

در مورد اینکه زمانی که بازی 4-2 شد،تیم مضطرب بود...

این به شما نشان میدهد که تیم میخواهد از یک نتیجه خوب اطمینان پیدا کند.

در مورد عملکرد ولکات...

به نظر من او در حال انجام بازیهای خوبی است.ذهنیت من در مورد او هنوز تغییر نکرده است.همیشه گفته ام که میخواهم او را حفظ کنم.و میخواهیم تلاش کنیم تا به توافق برسیم.ما هنوز موفق به این کار نشدیم اما مذاکرات را ادامه خواهیم داد.او مانند کسی که میخواهد تیم را ترک کند بازی نمیکند و من مانند کسی که میخواهد برود با او برخورد نمیکنم.زیرا او بازی میکند.

در مورد درک ولکات و ژیرو...

ژیرو در خط حمله ما برای گلزنی حضور دارد.او به نوعی مهاجم مرکزی ما است.او در محوطه جریمه حضور دارد،بنابراین شما بیشتر تشویق میشوید تا توپ را برای او سانتر کنید.

در مورد عملکرد کازورلا و ویلشر...

کازورلا برجسته بود.این به شما نشان میدهد که بهترین تمرین سفر به پاناما و بازگشت است.

در مورد عملکرد هوگو لوریس...

فکر میکنم او خوب بازی کرد.صادقانه او چند بار دروازه را نجات داد.خروجهایی دقیق و قاطع داشت.و بسیار سریع و قاطع بود.شما نمیتوانید او را مقصر گل خوردن بدانید.او کمی بد شانس بود،مخصوصا در مورد گل پودولسکی،چه کسی میتوانست آن را بگیرد؟در مورد گلها او را مقصر نمی بینم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۲۷
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۱۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰