loading
در حال بررسی درخواست شما
بردن امارات کاپ و ولکات
بردن امارات کاپ و ولکات

بردن امارات کاپ و ولکات

درباره برد...

شاید به انداره دیروز فوق العاده نبود چون امروز مشکل بزرگی در شروع و جا افتادن در بازی داشتیم. اما به طور کلی نمایش خوبی بود، هم سطح فنی و هم پاسکاری خوبی داشتیم، شاید تنها تمام کنندگی و توپ های آخرمان همیشه خوب نبود. در نیمه دوم خط دفاعی ما جلوتر آمد و نسبت به نیمه اول که خط دفاعی بسیار عقب بود مشکلات زیادی برای آن ها به وجود آوردیم. به طور کلی دو روز خوب را پشت سر گذاشتیم.

درباره تئو والکات...

یک گل دیگر برای تئو، این مرا غافلگیر نکرد چون او را در وسط بازی داده بودم. همیشه گفته ام که او یک گلزن است چون حرکات خوبی دارد، زمان بندی مناسب برای فرار را می داند و سرعت لازم برای تمام کنندگی را دارد و مراقب است که از فرصت ها در لحطات مناسب استفاده کند. وقتی به چنین موقعیت هایی وارد شود خوب گل می زند. دیروز پس از آمدن به زمین به عنوان یار ذخیره نزدیک بود گل بزند و امروز هم که گل زد. باور دارم که تئو گلزن خواهد بود.

درباره نخریدن یک مهاجم...

می توانم این سوال را درک کنم چون در فرصت نقل و انتقالات هستیم، اما همانی را تکرار می کنم که قبلا گفته ام. نمی خواهم قضیه زیاد مشکل ساز شود. تنها بازی را نگاه کنید و از آن چیزی که می بینید لذت ببرید.

درباره این که آیا ولکات قرارداد جدیدی امضا کرده است...

هنوز نه اما داریم نزدیک و نزدیک تر می شویم، امیدوارم بتوانیم به زودی آن را نهایی کنیم.

درباره تمام کنندگی ولکات...

او راه و روش خودش را دارد. او مهاجمی خشن و پرتکاپو نیست، مهاجمی پر حرکت است. مهاجمی که قدرتش در کیفیت و سرعت حرکاتش است. او در فضاهای مناسبی در محوطه جریمه حاضر می شود و این چیزی نیست که شما بتوانید به یک بازیکن بدهید. او به خوبی انتظار می کشد و به سرعت می فهمد، و وقتی این ها با سرعت و تمام کنندگی اش همراه شود او را به بازیکنی خطرناک تبدیل می کند.

درباره بهترین پست برای ولکات...

سوال خوبی است چون جواب پیچیده ای دارد. فکر می کنم در هر سه موقعیت. حتی اگر از خودش بپرسید فکر می کنم می گوید بستگی به زمان دارد. بعضی اوقات چپ را ترجیح می دهد. وقتی او را در چپ بازی داده ام آن را دوست داشته است، چون می داند اگر فرارهای خوبی داشته باشد از همان نقطه هم می تواند گل بزند. در ایده آل هایش دوست دارد یک بازیکن قوی در کنارش بازی کند، بازیکنی قوی از نظر فیزیکی. آن قدر مهاجمان زیادی داریم که ترکیب کردن همه آن ها باهم مشکل است.

در مورد رین-آدلاید...

بله قطعا. او 17 ساله است و بسیار آینده دار نشان می دهد اما لازم دارد یک سال با ما در تیم اصلی کار کند. تا بزرگ شودف با تیم زیر 21 سال بازی کند و پیشرفت کند. پتانسیل خارق العاده ای دارد ولی پیش ما می ماند.

در مورد یک پیش فصل خوب...

هدف پیش فصل این است که آماده شوید تا در لیگ برتر موثر باشید پس یک ماه دیگر بیایید و من به شما خواهم گفت [که پیش فصل خوبی بوده یا نه]. آماده سازی ذهنی خوب بوده، از نظر جسمانی هم همینطور اما حقیقت واقعی از 8 آگوست برابر وستهم آغاز می شود و آن جا جایی است که میخوایم موثر باشیم اما آماده سازی تا کنون خوب پیش رفته است.

در مورد این که رین-آدلاید چقدر بازی خواهد کرد...

نمی دانم. صادقانه بگویم نمی دانم. اما امروز فرصت خوبی بود که او را ببینیم. در برخی موقعیت ها او بازی یک بازیکن 17 ساله را به نمایش گذاشت اما از سوی دیگر او پتانسیل خوبی هم به نمایش گذاشت و از نظر فیزیکی برای این سن خیلی پیشرفته به نظر می آمد و من اطمینان دارم در دو روز گذشته خیلی چیزها یاد گرفته است.

در مورد پیتر چک...

او تجربه بالایی دارد و به خوبی ارتباط برقرار می کند. همچنین به خاطر روش واکنش نشان دادنش در موقعیت های مختلف نوعی خونسردی به تیم میدهد و کمک کرده اعتماد به نفس مدافعان ما بالاتر برود. 

در مورد گابریل...

امروز خوب بازی کرد. باور دارم چهار مدافع رمکزی سطح بالا داریم. کالوم چمبرز هم اینگونه بود. امروز برای مدافعان مرکزی بازی متفاوتی بود و هر دو خوب کار کردند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۴
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴,۲۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰