loading
در حال بررسی درخواست شما
به اندازه کافی خطرناک نبودیم
به اندازه کافی خطرناک نبودیم

به اندازه کافی خطرناک نبودیم

نظر شما از بازی...
احساس می کنم درصد مالکیت بسیار زیادی داشتیم . ما پلن بازی آن ها را تصدیق کردیم چرا که دو گل سریع خوردیم و دو بر صفر عقب افتادیم و این موضوع سخت بود . باید کمی ریسک می کردید . فکر می کنم بزرگ ترین نا امیدی ما این است که توپ زیادی در اختیار داشتیم اما در نهایت 3 گل خوردیم . در بازی های خارج از خانه پیروزی در این بازی ها سخت تر است .



پشیمانی شما از بازی با تیمی هجومی...
خیر، چرا که من ولبک، والکات و الکسیس را برای مواقع نیاز به دفاع آماده کرده بودم.وقتی گل ها را آنالیز می کنید می بینید توپ را در نیمه خودمان برای بار اول از دست دادیم ولی در دیگر موارد حرکات در عرض باعث آن شد .



درباره قهرمانی...
هیچ کس نمی داند. سه امتیاز مهم را امروز از دست دادیم . باید سطح بهتری برای رقابت نسبت به این داشته باشیم و چهارشنبه شب بازگردیم و برای خودمان احساس تاسف نکنیم . این به این معنی است که بعد از آن از نظر ریاضی در انتهای فصل وضعیت مشخص خواهد شد .



چرا آرسنال نمی تواند گلزنی کند...
فکر می کنم آنها به خوبی دفاع کردند . هر زمان که می خواستیم به سمت گل حرکت کنیم آنها ما را با ضربات ساده در میانه زمین ( خطاهای ساده ) متوقف کردند و سپس باید دوباره بازی می کردیم . در این فضاها فکر می کنم می بایست بهتر روی ضربات ایستگاهی کار می کردیم و در میانه میدان نیز به اندازه کافی خطرناک نبودیم .



نظر شما درباره حرکت فن خال برابر داور...
هیچ چی.



آیا مربیان باید این کار را بکنند...
این مورد را باید از فن خال بپرسید . من فرد مناسب برای نظر در این مورد نیستم چرا که بعد از آن خواهید گفت من بازنده هستم و همینطور هم هست .



نا امیدی در اولدترافورد...
بگذارید مسئله را بزرگ تر نکنیم . آن ها چندین میلیون در زمین داشتند . از دخیا درون دروازه تا هافبک هایی که بسیار با تجربه هستند . آن ها هزینه زیادی بابت آن کرده اند . بازیکنی که برایم سورپرایز کننده بود، راشفورد بود، چرا که زمان گلزنی وی و چیزی که امروز از وی دیدیم برای منچستری ها نیز سورپرایز بود .



ناتوانی بازیکنان بزرگ برای کشیدن تیم به بالا...
اینکه ارزیابی من پس از این بازی را بخواهید، سخت است . این را به شما واگذار می کنم. شما برای انجام آن به اندازه کافی بزرگ و قوی هستید .



درباره بازیکنان با تجربه...
این بازی متفاوتی برای ما بود . تیم تلاش خود را کرد اما تقلای ما برای خطرساز شدن کافی نبود و آن ها در اینباره به خوبی دفاع کردند . باید بازی را مجددا تحلیل کنم .



درباره امتیازات از دست رفته...
(جبران آن ) امکان پذیر است . باید به سرعت و قدرت به آن واکنش نشان دهیم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰