loading
در حال بررسی درخواست شما
به این تیم افتخار می کنم
به این تیم افتخار می کنم

به این تیم افتخار می کنم




در مورد عملکرد تیم...


به صعود نزدیک بودیم و من به این تیم بسیار افتخار می کنم. همچنین برای تمام هواداران آرسنال ناراحتم که نتوانستیم گل سوم را بزنیم. ظرفیت زدن گل وجود داشت. وقتی که به بازی امشب نگاه می کنید افسوس زیادی بابت بازی رفت می خورید. صعود در 180 دقیقه مشخص می شود و ما در 90 دقیقه ابتدایی در بهترین فرم خود نبودیم. من اعتقاد دارم که حذف کردن بایرن کاملاً شدنی بود. ما این احساس را با دیدن دوباره بازی رفت به دست آوردیم. برای امشب نقشه ای داشتیم که به آن عمل کردیم که در برخی از موارد موثر واقع شد اما حداقل این را نشان دادیم که کیفیت لازم برای اینکه در این جام باشیم را داریم.

در مورد زمان به ثمر رسیدن گل دوم...


گل دوم خیلی دیر به دست آمد. اما ما فرصت هایی را به وسیله ژروینیو و کازورلا داشتیم و ژیرو نیز روی توپی که جنکینسون به او رساند نتوانست پاس آخر را بدهد. امشب بسیار موثر بازی کردیم ، تلاش کردیم راه های نفوذشان را ببندیم و آنها را در خطوط دفاعی خود گرفتار کنیم. آنها به خوبی دفاع کردند و از نظر من آنها یک تیم دفاعی هستند. ما برخی توپ هایی را از دست دادیم که عادت نداریم آنها را از دست دهیم. صادقانه بگویم فکر نمی کنم که ما آن خطاها را مرتکب شدیم. در برخی از صحنه ها همان اعتقاد داور را نداشتیم.

در مورد دفاع تیم...

دفاع ما خوب کار کرد. مرتساکر ، گیبس ، کوشلنی ، جنکینسون و دروازبان همه بازی خوبی داشتند. همواره به نظر می رسید که دفاعمان مستحکم و تحت کنترل است. شما نمی توانید تیمی مثل بایرن را از رسیدن به هیچ موقعیتی منع کنید.

در مورد گل زودهنگام...

در این فکر بودم که بایرن چگونه به آن واکنش نشان خواهد داد. آیا آنها دچار وحشت خواهند شد؟ یا تنها موجب سورپرایز آنها خواهیم شد؟ زیر فشار آنها قرار خواهیم گرفت؟ آنها واکنش خوبی داشتند. ما موقعیت های زیادی در نیمه اول خلق نکردیم. در نیمه دوم ظرفیت بیشتری برای خلق موقعیت وجود داشت.

در مورد حذف از رقابت ها...

کمی شبیه فصل پیش بود ، جایی که ما 90 دقیقه نخست را از دست دادیم و با بازگشتی که در 90 دقیقه دوم داشتیم به صعود نزدیک بودیم. افسوس همین است. افسوس از بازی رفت است ، نه بازی امشب. شما می توانستید سنگینی آن گل سومی را که خوردیم ببینید.

در مورد اینکه بدون تحت فشار بودن خوب کار کردید...

ما امشب تحت فشار بودیم . عملکردی بد برای روحیه و غرور تیم ضربه وحشتناکی بود. مایه افسوس این است که در تیم پتانسیل لازم وجود داشت و از رقابت ها حذف شدیم.

در مورد بیرون گذاشتن ورمالن...

نمی خواهم خیلی در اینباره توضیح دهم. ممکن است او در مقابل سوانسی بازی کند. ما فردا و جمعه را برای تصمیم گیری فرصت داریم. باید ببینم که همه بازیکنان چگونه ریکاوری خواهند شد. در حال حاضر کمی در خط دفاعی چرخش خواهیم داد.

در مورد حضور نداشتن هیچ تیمی انگلیسی در جمع هشت تیم نهایی...

این نا امیدی بزرگی برای فوتبال انگلستان است. زمانی که شما فکر می کنید ما چلسی ، منچستر سیتی ، منچستر یونایتد و آرسنال را داشتیم که هیچ کدام به مرحله یک چهارم نرسیدند ، این یک بیدار باش بزرگ برای ماست. مدت بسیار زیادی از آخرین باری که چنین اتفاقی افتاده بود می گذرد. این نشان دهنده این است که مابقی فوتبال اروپا به ما رسیده اند و ما باید وقتی که مشغول فکر در مورد آینده لیگ برتر هستیم این مساله را در ملاحظات خود قرار دهیم.

در مورد اینکه فابیانسکی دروازبان شماره یک تیم خواهد شد یا خیر...


شما هرگز برای همیشه شماره یک تیم نخواهید بود و همچنین هرگز با یک بازی سنجیده نخواهید شد. او خوب کار کرد و شما تنها می توانید از این بابت به او تبریک بگویید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۵۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰