loading
در حال بررسی درخواست شما
به خوبی به بازی برگشتیم
به خوبی به بازی برگشتیم

به خوبی به بازی برگشتیم

درباره بازی...
بازی بسیار سنگینی بود و شروع سختی در بازی داشتیم چرا که منچستر سیتی بسیار قدرتمندانه در بازی حضور پیدا کرده بود . کمی از این بابت ضربه خوردیم اما هر زمان که عقب بودیم نشان دادیم شخصیت داریم و دو بار به بازی برگشتیم . مجموعا فکر می کنم منچستر سیتی ثبات خوبی در بازی داشت و زمان هایی بود که ما را در دردسر می انداختند اما به خوبی با عملکردی قدرتمند کار را برگرداندیم .


درباره تمام کردن لیگ در رده ی سوم...
حالا این مسئله در دستان ماست اما باید دوباره امروز این را ببینید که می خواهیم با نتایج کار را تمام کنیم . این نشان می دهد که متمرکز هستیم و تمرکزمان را حفظ می کنیم . مهم بود که این مئسله را هندل کنیم . نگرانی زیادی در بازی های اخیر داشتیم و از این بابت شخصیت تیمی گاهی اوقات مورد سوال بود . امروز واکنش درستی داشتیم و اگر نگاه بکنید بهترین نتایج را برابر 4 تیم بالای لیگ داشتیم . این بدون شخصیت تیمی بدست نمی آید .



درباره ولبک...
دنی مشکل زانو دارد . امیدوارم زیاد بد نباشد . باید برای اسکن ها صبر کنیم و امیدوارم وضعیت بد نباشد . دنی پسر قوی ای است و پسری نیست که سریعا از مسائل عبور کند . تلاش کردیم او را در زمین نگه داریم و او نیز تلاش کرد بازی کرد اما گفت امکان پذیر نیست . در بین دو نیمه به او نگاه کردم و وضعیت او خوب نبود و درد داشت  . بگذارید امیدوار باشیم که فردا اخبار خوبی از اسکن ها بگیریم .



چقدر می تواند بد باشد...
وقتی می گویم خوب است یعنی اینکه برای یورو بیرون نخواهد بود . خبر بد این است که ممکن است یورو را از دست بدهد اما نمی دانم . هنوز خوشبین هستم . نمی دانم ضرب دیدگی چگونه است . بگذارید تا وضعیت قطعی مشخص شود .



درباره عملکرد ویلشر...
احساس کردم از نظر فیزیکی به خوبی آماده شده است . روی هم رفته باور دارم عملکرد او متاثر کننده بود و حضورش برای این نوع بازی تاثیر گذار بود . وقت زیادی برای فکر کردن در بازی نداشت اما برخی اوقات بهترین تصمیمات را گرفت و عملکرد مثبتی داشت .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۲/۱۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰