loading
در حال بررسی درخواست شما
به طریقی متقاعد کننده برنده شدیم
به طریقی متقاعد کننده برنده شدیم

به طریقی متقاعد کننده برنده شدیم



در مورد عملکرد تیم...

هدفمان پیروزی بود و بازی را به طریقی متقاعد کننده برنده شدیم. شما تنها می تواند یک پاسخ دهید و آن درون زمین است. موفقیت شما در گرو کیفیت بازی شماست.

در مورد چیزی که امشب خوشنود کننده بود...

ما بازی خودمان را کردیم و به خاطر ما بقی موارد آزرده خاطر نبودیم. روی کیفیت بازی خود تمرکز کردیم و بازی کردیم. فکر می کنم این بازی دنباله بازی بود که در مقابل وست بروم انجام دادیم. این کاری بود که امشب دوباره انجام دادیم.

در مورد عملکرد سانتی کازورلا...

کازورلا بازیکن درجه یکی است و نشان می دهد که خرید خوبی بوده است.

در مورد استفاده کردن از ولکات به عنوان مهاجم نوک...


اگر به اظهارات دو سال قبل من رجوع کنید ، گفتم که او در آینده به عنوان مهاجم مرکزی بازی خواهد کرد. فکر می کنم کم کم عقید خودش نیز همین شد. احساس کردم که امشب فرصت مناسبی است که این کار را انجام دهیم. با توجه به چیزی که در تمرینات دیده بودم فکر کردم برای انجام این کار آماده است.

در مورد اینکه ولکات در مقابل ویگان نیز در مرکز خط حمله بازی خواهد کرد یا خیر...

هنوز نمی دانم. بسیار زود است که بعد از پشت سر گذاشتن بازی در اینباره صحبت کنیم.

در مورد اینکه تیم تا چه اندازه می تواند خوب کار کند...


نمی دانم. چیزی که به آن باور دارم اینست که خواسته ما این است که کار را تا جای ممکن در بالاترین نقطه تمام کنیم و بازی بعدی خود را برنده شویم. کاری که همه ما می توانیم انجام دهیم همین است و اینکه روی کیفیت فوتبال خود تمرکز کنیم. بازی مان روی حرکات و جابه جایی ها و کیفیت فنی پایه گذاری شده است و آن به آزاد گذاشتن قریحه و ابتکار بازیکنان نیاز دارد. زمانی که شما در یک بحران هستید گاهی اوقات کمی تاثیر منفی روی این مساله می گذارد. باید به جایی که به آن تعلق داریم برویم و بر روی روشی که می خواهیم بازی کنیم متمرکز شویم.

در مورد اینکه آرسنال در بحران بود یا خیر...

بستگی دارد که شما به چه چیز بحران بگویید. اگر اینکه توسط همه سلاخی شوید و مورد شماتت قرار بگیرید را بحران می دانید ، باید بگویم که ما در یک سوپر بحران به سر می بردیم.

در مورد اینکه چه چیزی در مورد این تیم مشخص شد...

در هر چیز بدی ، همیشه مورد خوبی نیز وجود دارد. نمی خواهم شکایت کنم زیرا در حرفه ما باید به لحاظ ذهنی قوی باشید. بنابراین زمانی که شما در موقعیتی مشابه به آنچه که ما در آن قرار داشتیم ، قرار می گیرید آن همیشه مثل یک امتحان است. فقط می خواستم بگویم که در این 16 سال ما فقط یک بار مقابل یک تیمه دسته پایین تر بازنده شدیم. رکورد ما در 16 ساله گذشته هنوز هم در تمام تورنمنت های حذفی در مقایسه با هر تیمی بهترین است. واضح است که ما از اتفاقی که افتاد راضی نبودیم و بسیار سرخورده بودیم. فقط یک واکنش برای نشان دادن وجود دارد - در بازی بعدی خود خوب بازی کنید.

در مورد سپری کردن 10 دقیقه پر اضطراب در نیمه دوم...

بله ، درست می گویید. ما پیش از بازی تحت فشار زیادی بودیم. وقتی باز 4-0 بود ما نا خود آگاه فکر کردیم که کار تمام شده است و زمانی که بازی 4-2 شد من تیتر اخبار شما را دیدم که دارند به سوی ما می آیند!! خوشبختانه گل پنجم را به ثمر رساندیم.

در مورد اینکه این نتیجه چه تاثیر روی تیم دارد...


روند ما در لیگ برتر اخیرا بد نبوده است زیرا ما تاتنهام را شکست دادیم ، به زمین آستون ویلا و اورتون رفتیم که دو مکان سخت برای بازی هستند. پس از ان یک بازی بد مقابل سوانسی داشتیم. سپس وست بروم را شکست دادیم و اکنون به اینجا آمدیم و برنده شدیم. فقط یکی از 6 بازی اخیر خود را بازنده شده ایم. اما زمانی که شما کار را در میانه جدول شروع می کنید ، هر بازی که برنده نشوید برجسته می شود. روند ما در 6 بازی گذشته لیگ برتر فوق العاده نبوده اما فاجعه نیز نبوده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۸
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۰۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰