loading
در حال بررسی درخواست شما
به نگرش تیم افتخار می کنم
به نگرش تیم افتخار می کنم

به نگرش تیم افتخار می کنم



در مورد عملکرد تیم...

امروز نتیجه بازی حیاتی بود زیرا بسیار مهم بود که برنده بازی شویم. ما به دو دولیل نمی توانستیم امروز امتیاز از دست بدهیم. نخست اینکه در لیگ برتر در جایگاه متزلزلی هستیم و دوم اینکه ما بعد از دو نا امیدی بزرگ پا به این میدان گذاشته بودیم. اما دیدن اینکه متمرکز ، متحد و کمی عصبی بودیم جالب نیز بود و شما می توانستید ببینید که ما در برخی مواقع گویی ترمز دستی را بالا کشیده بودیم چرا که به گل دوم دست پیدا نمی کردیم. ما همچنین قوی بودیم زیرا وقتی ویلا بازی را 1-1 کرد ، راهی برای واکنش نشان دادن یافتیم و بازی را برنده شدیم. افسوسی که ما از این بازی داریم این است که می توانستیم گلهای زیادی بزنیم و تعداد باور نکردنی موقعیت گل ایجاد کردیم و گل نزدیم. اما من به نگرش تیم افتخار می کنم زیرا ما روزهای سختی را داشتیم و متحدانه به آن واکنش نشان دادیم.

در مورد رقابت موجود برای حضور در بین چهار تیم برتر...

ما نمی توانیم امتیازی از دست دهیم ، این را چندین بار بعد از بازی با چلسی گفته ام. تفکر ما این چنین است ، بدون توجه به اینکه به کجا می رویم و با چه تیمی بازی می کنیم.

در مورد هفته ای که گذشت...

سخترین مساله انتقادهایی که می شود نیست ، این است که ما دو بازی آخر خود را باختیم. من اینجا نیستم که بازی ها را ببازم ، می خواهم برنده باشم. چیزی که بیش از هر چیزی دیگری مرا آزار می دهد اینست که ما به بلکبرن و بایرن در خانه باختیم ، وقتی که مردم به ورزشگاه می آمدند با برد به خانه نمی رفتند. مابقی مسائل برایم اهمیت کمتری داشت. البته اوضاع سخت شده بود اما شما تنها باید کار خود را انجام دهید ، روی بازی بعدی تمرکز کنید و تلاش کنید برنده آن شوید. این همان کاری است که ما انجام دادیم. من 30 سال در بالاترین سطح مربی گری نکرده ام که با این حرف مردم که "خودت نمی دانی چه کار می کنی" نابود شوم. من برای مدتی طولانی در این شغل بوده ام و چیزی که اهمیت دارد این است ما مسئولیت پذیری داریم و باید پای آنها بایستیم و تیم را برای مبارزه کردن در بازی بعدی آماده کنیم.

در مورد تعقیب کردن تاتنهام...

ما در جایگاه متغیر و متزلزلی هستیم و آن کمی به نتایج سایر تیم ها نیز بستگی دارد اما بیش از هر چیز به ثبات خود ما بر می گردد. کلید موفقیت برای ما با ثبات بودن است و این همان دلیلی است که چرا امروز یک نتیجه مساوی نیز برای ما نتیجه بسیار بسیار بدی بود.

در مورد سانتی کازورلا...

سانتی بسیار خوب بازی کرد و در بازی ای درخشید که بسیار اهمیت داشت. او بازیکن بزرگی است و شما این را از شروع فصل تا به الان متوجه شده اید. من خوشحالم و از او ممنونم که امروز دو گل مهم به ثمر رساند.

در مورد گلزنی های کازورلا...

از او انتظار نداشتم که گلهای زیادی بزند زیرا هنوز 11 بازی تا پایان باقی مانده بنابراین می تواند گلهای بیشتری بزند. از نظر من او یک بازیکن کامل است زیرا روحیه بالای نیز دارد. حتی با وجود اینکه به نظر خسته می رسید تا آخرین دقیقه بازی به مبارزه ادامه داد. او الگوی خوبی برای پیروی کردن است زیرا او هر روز از اینکه می آید و بازی و تمرین می کند خوشحال است. وقتی که او در زمین است به شما همه چیز را می دهد.

در مورد رو به جلو تر بازی کردن ویلشر...

وقتی که او عقب تر بازی می کند امنیت دفاعی بیشتری به ما می دهد و من اعتقاد دارم که او می تواند کمی عقبت تر بازی کند. او در یک سوم نهایی زمین حرکات انفجاری می کند و کیفیت لازم برای بازی در آن پست را دارد. شما می خواهید که او گلزنی کند و پاس گل بدهد و من فکر می کنم که او می تواند این کار را انجام دهد.

در مورد آبو دیابی...

او به من گفت بعد از اینکه مشکلی در ساق پایش احساس کرد ، ضربه ای به لگنش وارد شده است. نمی دانم که مشکلش تا چه اندازه بد است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۵
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰