loading
در حال بررسی درخواست شما
به پاسکاری سریع نرسیدیم
به پاسکاری سریع نرسیدیم

به پاسکاری سریع نرسیدیم




درباره اینکه آیا این نتیجه عادلانه بود؟
این نتیجه ای بسیار نا عادلانه بود اما نتیجه همین است . من فکر می کنم باید یک پنالتی به نفع ما اعلام می شد و همینطور فکر می کنم شانس هایی داشتیم . در پایان بازی نیز شانس داشتیم و شانس های آن ها صفر بود و من نمی توانم هیچ شانسی برای آن ها را به یاد بیاورم  می توان کمی بازی را عجیب دانست چرا که قبل از بازی گمان می کردم بازی بازی خواهیم داشت و باید پیروز شویم و آن ها نیز اینگونه بودند . آن ها بازی را بستند ما را محاصره می کردند و با دو بازیکن کناری سریع و تورس کار می کردند .



درباره عملکرد تیم...
از نقطه نظر خودمان من احساس می کنم یک عملکرد دفاعی بسیار مستحکم داشتیم . به جلو که رفتیم نتوانستیم پاسکاری سریع خود را پیدا کنیم و افسوس امروز ما این بود که هجومی بازی کردیم اما با کمی نقص و به لحاظ تیکنیکی کافی نبودیم . این دلیلی بود که به اندازه کافی نتوانستیم آن ها را باز کنیم . این کمی شبیه چیزی بود که برابر ویگان دیده بودیم و این افسوسی بود که امروز داشتم . آن ها با بازیکنانی مثل روئو , مالودا و اسین سه بازیکن میانی دفاعی داشتند و این کار را برای بازی نفوذی سخت می کرد . همچنین بازی بسیار فیزیکی بود . آن ها با بازی برابر بارسلونا کمی با سیستم هماهنگ شده بودند و قطعا می خواتسند برای بازی وسط هفته نیز تمرین مجددی داشته باشند .



درباره اینکه ایا خستگی عاملی است...
خیر . فکر می کنم امروز کمی مضطرب بودیم چرا که برابر ویگان باخته بودیم و این واقعیت وجود داشت و در نیمه اول مشخص بود . بازی باز از هر دو تیم انتظار می رفت اما چلسی هیچ گاه به این سمت نرفت .



درباره مصدومیت تئو والکات...
این به نظر مشکل جدی همسترینگ می رسد . اول از همه همسترینگ را حدس می زنیم و او نیز می خواست به زمین برگردد و بازی کند و در بار دوم این مصدومیت همسترینگ جدی بود . در حال حاضر برای وی فکر می کنم سخت است که قبل از اتمام فصل بخواهد به ترکیب بازگردد . معمولا به طور مینیمم 21 روز طول می کشد . او باید برای بازی در انگلستان نیز آماده شود و می تواند حالا استراحت خوبی داشته باشد .  گاهی مودعی قهرمانی دریورو خواهید شد اما برای ما فکر نمی کنم آماده شود تا بازی کند .

من فکر می کنم امروز فقط کمی مضطرب بودیم چرا که می دانستیم نمی توانیم شکست بخوریم . به اندازه کافی توپ را  با سرعت پاس نمی دادیم . چلسی از نظر تجربه به اندازه کافی در سطح بالا بود که توپ را به نحوی که می خواهد بازی کنید . نتوانستیم آن ها را باز کنیم تغییرات تیمی ما در بازی به اندازه کافی خوب بود .



درباره رابین ون پرسی...
او پنجاهمین بازی این فصل خود را بازی کرد و او امروز مجددا تمام توانش را برای تیم گذاشت . در نیمه اول بد شانس بود و یک ضربه ایستگاهی داشت که مهار شد و موقعیت خوب گلزنی بود . در ادامه نیز موقعیتی داشت , در هنگام ضربه ای که با پای راست زد و دیابی را در کنار خود داشت . این برای او آسان نیست چرا که کاملا خودش است و در برخی صحنه ها از حمایت کافی برخوردار نیست . یک بار نیز او در آفساید بود که فکر نمی کنم اینگونه بوده باشد .



درباره رقابت جایگاه لیگ قهرمانان...
معنی آن این است که باید بازی های باقی مانده خود را پیروز شویم و همچنین به نتیجه بازی پایان هفته نیز نگاه کنیم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰