loading
در حال بررسی درخواست شما
تساوی , موقعیت ها و جیرود
تساوی , موقعیت ها و جیرود

تساوی , موقعیت ها و جیرود


درباره نتیجه بازی...
اگر به تسلطی که ما بر بازی داشتیم نگاه کنید بله در این شرایط ما باید بازی را می بردیم اما منچستر نیز موقعیت های محدودی داشتند و موقعیت هایی که ما داشتیم نیز نتوانستیم استفاده کنیم . جلوتر از آن کیفیتی که آن ها در بخش هجومی خود داشتند وقتی ما توپ را در زمین آن ها از دست می دادیم خطرناک ظاهر می شدند , نه همیشه ولی روی یک یا دو موقعیت خطرناک بودند . وقتی شما ون پرسی , ماتا , یانوزای را دارید آن ها همه بازیکنانی هستند که در ضد حمله خطرناک ظاهر می شوند . در دیگر سو شما احساس می کردید تیم ما با یک تمرکز بسیار بالا برای دریافت نکردن گل بازی می کرد و این موضوع شاید بازی ما را برای هجوم بردن محدود کرده بود و این مورد کمی تاثیر داشت چرا که قطعا تحت تاثیر ۵ گلی که از لیورپول دریافت کردیم بودیم . می توانستید این را احساس کنید .



اینکه آیا نا امید هستید...
نه , ما دو امتیاز از دست دادیم و موقعیت این را داشتیم که به صدر جدول بازگردیم اما یک امتیاز باعث می شود در کورس باقی بمانیم . ما بازی های دشواری داشتیم , لیورپول و منچستر یونایتد و از حالا این بسیار مهم است که بازگردیم و به روند پیروزی های خود برسیم .



درباره اضطراب در هنگام حمله کردن تیم...
من فکر می کنم مضطرب بودیم . بله . ما معمولا با پاسکاری های سریع خود خطوط را می شکنیم و خطرناک می شویم . منچستر به خوبی دفاع می کرد و ما چند حرکت عرضی که داشتیم برابر بازیکنان بسیار با تجربه آن ها قرار می گرفتیم . بازیکنانی مثل ویدیچ و فردیناند در نیمه دوم به خوبی کار کردند . وقتی سعی می کردیم دفاع ان ها را برش دهیم آن ها به خوبی دفاع می کردند چرا که در جلوی دفاع بازیکنی مثل کریک حضور داشت که تجربه بسیار بالایی دارد . منچستر تیم خوبی است که می تواند جلوی هر تیمی در این لیگ بازی کند . در حال حاضر آن ها در جایگاهی که باید نیستند اما شما نمی توانید بگویید با این بازیکنان آن ها در زمین مسابقه کیفیت ندارند . آن ها بازیکنان با کیفیتی هستند .



اینکه یونایتد می تواند جزو ۴ تیم باشد...
از نظر ریاضی غیر ممکن نیست اما این دشوار است چرا که تاتنهام و لیورپول نیز بازی های خود را پیروز شدند و این بسیار دشوار شده است . بیش از این نمی دانم.



درباره نگرانی شما از اضطراب تیم...
چیز نگران کننده ای نیست چرا که شما مراقب نوع بازی خود پس از دیداری که ۵ گل دریافت کردید هستید . پس از این نوع بازی ها این واکنش از سوی ما طبیعی بود . بعضی مواقع شما گلزنی نمی کنید چرا که تیم با یک تمرکز بسیار بالا برای گل نخوردن بازی می کند .



درباره تعویض نکردن...
این مهم بود که بازی را نبازیم . البته اینکه پیروز شویم هم اهمیت داشت . کار زیادی که بتوان انجام داد نبود چرا که گروهی از بازیکنان هجومی در زمین بودند و بیس تیم را تشکیل می دادند . ما نتوانستیم مدیریت کنیم تا به گل برسیم اما یکی از نکات مثبت برای شما سوال درباره اوزیل است , او بازی خوبی داشت و یکی از بهترین بازیکنان ما بود .



درباره جیرود...
او به سختی جنگید . اگر او این مورد را ادامه دهد گلزنی خواهد کرد .



درباره کمبود گلزنی در حال حاضر...
در حال حاضر کمی از نظر گلزن کم تعداد هستیم . درست می گویید . از نظر ریاضی ما گلزنان خود مانند ولکات و رمزی را از دست دادیم و در حال حاضر در بازی به مانند این می توانید این مورد را ببینید .



درباره بازیابی فرم اصلی تیم...
اول از همه با نباختن و پس از آن با بازگشت به مسیر طبیعی تیم از بابت هجومی شدن .



با ترمز بازی کردن تیم...
بله امشب اینگونه بود . اما فکر می کنم این مورد برطرف خواهد شد . وقتی شما به مانند بازی شنبه ضربه می خورید بازیکنان می خواهند که نبازند و ما می توانستیم بازی را در ۵ دقیقه پایانی واگذار کنیم .



درباره بازی های بزرگ پیش رو...
ما از دو بازی دشوار بیرون آمدیم و در وضعیت قدرتمندی قرار داریم . این تنها نکته مثبت است . ما دو نتیجه بد داشتیم اما در موقعیتی هستیم که می توانیم بازی های بزرگ را با موفقیت پشت سر بگذاریم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰