loading
در حال بررسی درخواست شما
تساوی، خستگی و ویلشر
تساوی، خستگی و ویلشر

تساوی، خستگی و ویلشر

 
در مورد تساوی...
 
می توانید بگویید مالیک ملطق توپ از آن ما بود و حرکات و روش فراهم کردن موقعیت هایمان کمی فاقد بُرندگی بود، همچنین تمام کنندگی ما. بازی یکشنبه از لحاظ فیزیکی بازی شدیدی بود و بر اساس تحلیل هایمان امشب کمی خسته بودیم. در 3 بازی اخیر خانگی گل نزده ایم و این حقیقت که نتوانسته ایم گل بزنیم موقع زدن ضربات تمام کننده آخر، در ضمیر ناخودآگاه ما نقش بزرگی ایفا می کند.
 
در مورد عملکرد کاستل پانتیلیمون...
 
همیشه اینطور است. باید انتظار داشته باشید حریف خوب باشد و شما به قدر کافی خوبی باشید تا با این وجود آنها را مغلوب کنید. در کل همین است. اکنون در موقعیت قدرتمندی هستیم تا کار را بین 3 تیم برتر تمام کنیم بیایید این کار را بکنیم و در فینال حذفی فصل را به خوبی تمام کنیم. باید توان خود را بازیابی کنیم. مهم است که یکشنبه ببریم و همچنین بازی آخر خوبی تقدیم هواداران کنیم. پس از ان باید برای فینال جام حذفی آماده شویم.
 
در مورد سوم شدن...
 
آیا بابت سوم شدن مضطرب هستم؟ نه. می خواهیم یکشنبه بازی خود را ببریم، کل داستان همین است. می خواهیم برای بردن بازی یکشنبه آماده شویم. می توانستید ببینید برخی بازیکنان کمی خسته بودند. امشب پنجاه و ششمین بازی فصلمان را انجام دادیم و برخی بازیکنان توان زیادی به کار بردند. هنوز زمان داریم تا برای یکشنبه خود را بازیابی کنیم و به خوبی برای فینال حذفی آماده شویم. آنچه که اکنون مهم است پیروزی در یکشنبه است.
 
در مورد نشان دادن خستگی در آستانه فینال جام حذفی...
 
کمی باعث نگرانی است اما تقریبا دو هفته تا آن موقع زمان داریم. 
 
در مورد این که یکشنبه به بازیکنان استراحت خواهد داد...
 
صادقانه بگویم هنوز نمی دانم، احتمالش هست.
 
در مورد جک ویلشر...
 
او خوب بازی کرد. حرکات انفجاری خوبی داشت، در نیمه اول شانس خوبی را برای مسوت اوزیل ساخت و در مجموع به عنوان بازیکنی که از نوامبر از ابتدا بازی نکرده بود عملکرد خوبی ارائه داد. تئو ولکات هم به بازی آمد و عملکرد خوبی داشت، کِیرون گیبس هم همینطور. این مثبت است.
 
در مورد اینکه آیا آرسنال فاصله عرضی خوبی داشت یا نه...
 
با سه مهاجم بازی کردیم. دو وینگ و یک مهاجم نوک. مدافعان کناری ما هم به حمله اضافه می شدند. به طور ویژه سباستین کوتس و جان اوشی خیلی خوب سانترهای ما را دفع کردند. به نظر نمی رسید که می توانیم گل بزنیم، حتی اگر 28 شوت زده باشیم. همیشه چیزی کم بود و می توانستید ببیند آنها برای دفاع کردن هر لحظه خودشان را به سمت توپ پرتاب می کردند. برای گلزنی به چیز خاصی نیاز داشتیم چون آنها خیلی خوب دفاع می کردند.
 
در مورد اینکه روند پیروزی ها باعث خستگی تیم شد...
 
نمی دانم. وقتی برنده نشوید، ناامید می شوید و به نظر می رسید تعدادی از بازیکنان پس از بازی یکشنبه کاملا ریکاوری نشده بودند. حالا می فهمیم یک امتیازی که از منچستر یونایتد گرفتیم حیاتی بوده است. اگر باخته بودیم به مشکل می خوردیم.
 
در مورد اعلام دعوت شدگان به تیم ملی انگلستان...
 
بازیکنان ما نیازی به استراحت ندارند. تئو برای یک سال خارج از ترکیب بود و جک برای شش ماه. آنها نیازی به استراحت ندارند. می توانند به تیم ملی بروند، مشکلی وجود ندارد. مسلما من هم از دعوت شدن آنها استقبال می کنم.
 
در مورد الکس اوکسلید چمبرلین...
 
الکس در حال اضافه شدن به تمرینات تیمی است. هنوز کاملا آماده نیست. نمی توانم بگویم آیا می تواند به تیم ملی برود یا نه.
 
در مورد دنی ولبک...
 
از ولبک شنبه یا یکشنبه تست گرفته خواهد شد. پس از آن در مورد وضیعتش بیشتر خواهیم دانست.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۳۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۹۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰