loading
در حال بررسی درخواست شما
تساوی، دفاع، آرتتا
تساوی، دفاع، آرتتا

تساوی، دفاع، آرتتا

 
در مورد از دست دادن برتری 3-0...
 
شما باید به اندرلخت اعتبار بدهید چون تا پایان جنگیدند و ما هم از ابتدا تا انتهای بازی نمایش دفاعی ضعیفی داشتیم. هیچ مقطعی از بازی احساس آرامش نداشتیم و و روی یک بدشانسی تنبیه شدیم. گل نخست آنها آفساید بود ولی عملکرد دفاعی ما هم اندازه کافی مناسب نبود. زمانی که بازی 3-0 بود فکر کردیم کار تمام شده، همچنین دست از تلاش کشیدن و خستگی هم موثر بود. می توانستید ببینید که قادر نبودیم نبردها را برنده شویم ولی آنها قوی و سریع بودند و ما تنبیه شدیم. نتیجه ناامید کننده بود ولی در دو بازی با اندرلخت 4 امتیاز گرفته ایم. فکر می کنم نتیجه خوبی برای دو عملکردمان در دو بازی باشد.
 
در مورد اینکه مشکل دفاعی را کجا می بینید...
 
فکر می کنم وقتی میکل آرتتا را از دست دادیم، بازی هم از دست رفت چون او یکی از معدود نفراتی بود که خوب دفاع می کرد و از دست دادن او خوب نبود. از طرفی شاید ناخودآگاه اندرلخت را دست کم گرفتیم و تنبیه شدیم. در لیگ قهرمانان باید تمرکز روانی داشته باشید وگرنه تنبیه می شوید که قطعا ما آن تمرکز روانی را نداشتیم.
 
در مورد اینکه آیا به بازیکنانتان در مورد خطرناک بودن اندرلخت هشدار داده بودید...
 
چیزی که در رختکن گفته باشم همانجا هم می ماند.
 
در مورد اینکه دو بازی پیاپی اندرلخت را دست کم گرفتید...
 
من کسانی را می شناسم که 100 بار دست کم گرفته شده اند. فکر می کنم باز هم این اتفاق می تواند رخ دهد. نمی دانم شما فوتبال بازی کرده اید یا نه، ولی وقتی در دقیقه 60 با نتیجه 3-0 جلو هستید، ناخودآگاه فکر می کنید که بازی تمام شده.
 
در مورد اینکه به تیمتان گفته بودید که اندرلخت را دست کم نگیرند...
 
فکر می کنم اندرلخت تیم خوبی است. شاید در چهار یا پنج سال آینده ببینیم که این تیم بازیکنان خوب زیادی دارد و خیلی بهتر از چیزی هستند که دیگران فکر می کنند. حتی در نیمه نخست هم سه یا چهار موقعیت خوب داشتند. کمی خوش شانس بودیم و البته آنها هم تیم خوبی هستند.
 
در مورد اینکه کدام بازیکن اندرلخت شما را بیشتر تحت تاثیر قرار داد...
 
تعدادشان زیاد است.
 
در مورد اینکه آیا یکی از آنها دنیس پرائت است...
 
او خوب بازی کرد، ولی تنها بازیکنی نبود که خوب بازی کرد.
 
در مورد الکسیس سانچز...
 
او هم یکی از معدود بازیکنانی بود که در سطح خودش بازی کرد و روی هر سه گل موثر بود. او جزء دو یا سه بازیکن ما بود که در سطح خودشان بودند.
 
در مورد اینکه الکسیس عصبانی شده بود...
 
از زمانی که به اینجا آمده نخستین باری بود که برتری 3-0 را از دست می دادیم. لازم است که همه به آینده نگاه کنیم. شما می خواهید همه بهترین عملکرد را داشته باشند. باور دارم از نظر دفاعی در تمام نقاط بسیار بسیار بد بودیم.
 
در مورد اینکه آیا در ژانویه خط دفاعی را تقویت می کنید...
 
صادقانه بگویم این مورد تاثیری در بازی امشب نداشت. ما دو کلین شیت داشتیم و شاید وقتی بازی 3-0 بود فکر کردیم سومی را هم ثبت کرده ایم. هدف ما این است که با یک عملکرد دفاعی خوب به سوآنزی برویم. فکر می کنم شانسی که داریم این است که هنوز فرصت خوبی برای صعود وجود دارد. اگر امشب میباختیم، چیزی که در پی داشت، شرایط بدی برای صعود پیش می آمد. پس از این نتیجه، تقریبا می توان گفت به عنوان تیم نخست صعود کردن دیگر برای ما غیرممکن است.
 
در مورد اینکه فصل گذشته سابقه بیشتر از سه گل خوردن را هم دارید...
 
شما در مورد گذشته حرف می زنید و من در مورد امشب. سال گذشته فصل متفاوتی با تیم متفاوتی بود. فصل گذشته 79 امتیاز گرفتیم و نمی دانم فصل گذشته چه ربطی به امشب دارد.
 
در مورد عملکرد ضعیف دفاعی...
 
عملکرد دفاعی ضعیفی داشتیم.
 
در مورد آرتتا...
 
مصدومیت همسترینگ است. نمی دانم چقدر شدید است و چقدر دور خواهد بود.
 
در مورد اینکه در 30 دقیقه پایانی خیلی باز بازی کردید...
 
بیش از اندازه پا پس کشیدیم و وارد نبردها نمی شدیم و با این شرایط آسیب پذیر هستید. از نبردها فاصله گرفتیم و بازی را رها کردیم. بازی برای آنها باز بود و ما جلوی سانترها را نمی گرفتیم، جلوی توپ های بلند را نمی گرفتیم و فکر نمی کنم نسبت به آنها برتری داشتیم. در نیمه نخست برتری داشتیم ولی نیمه دوم بیشتر از موضوع برتری، دفاع بد وجود داشت.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۸/۱۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۷۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰