loading
در حال بررسی درخواست شما
تصمیمات بزرگ، ژیرو و چلسی
تصمیمات بزرگ، ژیرو و چلسی

تصمیمات بزرگ، ژیرو و چلسی

در مورد تصمیمات بزرگ...

می توانم درک کنم چرا چلسی فکر می کند داور خوب کار کرده است. فکر می کنم داور روز فوق العاده ای نداشت.

در مورد تفاوت در نظرات...

کریسمس است پس بگذارید هر کسی نظر خود را داشته باشد و من هم نظر خودم را. اما چه می توان گفت؟ امشب دو امتیاز از دست دادیم و این چیزی است که می خواهیم روی آن متمرکز شویم و بازی بعدی را ببریم.

در مورد پنالتی...

فکر می کنم پنالتی بود، صادقانه بگویم. اگر اشتباه می کنم معذرت می خواهم از از بیرون زمین پنالتی به نظر می رسید. هنوز ویدئوی آن را ندیده ام. چلسی خوب دفاع کرد آنها به خوبی سازمان دهی شده بودند و ما نتوانستیم بین خطوط آنها حرکات همیشگی خودمان را انجام دهیم. اما فکر می کنم در نیمه دوم این ظرفیت وجود داشت که برنده شویم. در مجموع انها از یک امتیاز خوشحال هستند ما از یک امتیاز خوشحال نیستیم اما نتوانستیم از اندک فرصت هایمان استفاده کنیم.

در مورد تکل روی پای آرتتا...

صادقانه بگویم باید آن را مجددا از تلویزیون ببینم. در زمین تکل بدی به نظر می رسید اما داور در موقعیت خوبی بود. باید دوباره آن را ببینم.

در مورد مقابله با حریفان دفاعی...

باید راهی برای حل این مشکل پیدا کنیم. حس می کنم کمی محتاط بودیم زیرا در خانه سیتی ٦ گل خوردیم. در ابتدای بازی این مسئله کمی در ذهن ما وجود داشت در نیمه دوم کنترل بازی را به دست گرفتیم و دو یا سه فرصت خلق کردیم که شاید می توانستیم بهتر کار کنیم. هنوز می توانستید ببینید دو بازی ما برابر ناپولی و سیتی در این بازی کمی نقش داشت و سنگینی آن بازی هاه نوز در سر ما بود. اما حقیقت این است که چلسی برایمان چنین مشکلی ایجاد کرد و ما می خواهیم به قدری قوی باشیم تا با این مشکلات مواجه شویم.

در مورد از دست دادن فرصت های دیرهنگام ژیرو...

۳ دیداری که او در ٦ روز انجام داد تاثیر زیادی روی نایج اخیر ما گذاشت اما از آن موقع ٩ روز زمان داشتیم و می توانستیم توانمان را بازیابی کنیم و فکر می کنم امشب او خسته نبود. به همه در برخی مقاطع استراحت می دهم. بندتنر یا هر کس دیگری در برخی مقاطع از ابتدا به میدان خواهند رفت.

در مورد تعویض نکردن...

چون بازیکنان تهاجمی زیادی در زمین داشتیم و به حمله کردن نیاز داشتیم. ولکات، رمزی، اوزیل، ژیرو و روزیسکی را داشتیم و چون نه روز بازی نکرده بودیم هیچ کدام از آنها واقعا خسته به نظر نمی رسیدند. بنابراین احساس کردم از نظر دفاعی تعادل خوبی داریم و چهار یا پنج بازیکن هجومی در زمین داریم پس با همان ترکیب ادامه بدهیم. و البته فرصت هایی داشتیم. وقتی گل نمی زنید، گل نمی زنید و کاری نمی توان کرد.

در مورد این که کورس قهرمانی را چطور می بینید...

همان طور که گفتید فشرده است. اما بستگی به ثبات دارد. دوره را می گذرانیم که کمی دشوار تر است، با شما موافقم، اما چگونگی برخورد با این هم بخشی از یک فصل موفق است. باید بگویم روحیه بازیکنان به شکل غیرقابل باوری متمرکز است، اشتیاق عظیمی داریم. در دوره ای هستیم که دشوارتر است اما با این روحیه از پس آن بر می آییم.

در مورد این که هرگز مورینیو را شکست خواهید داد...

برای رسانه ها داستان خوبی است.

در مورد این که ۴ بازی بدون برد بر اعتماد به نفس تیم اثر دارد...

ببینید، این کمکی نمی کند. اما بیایید جدی باشیم. اگر پس از شکست برابر استون ویلا به شما می گفتم ما در کریسمس در صدر جدول خواهیم بود شما می گفتید من کاملا دیوانه ام، بنابراین بگذارید افراط نکنیم. در جایگاهی هستیم که در آن هستیم ۳ بازی قبلی را پشت سر گذاشتیم که کمی دشوار بودند. با اورتون سیتی و چلسی بازی کرده ایم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۳
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۸۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰