loading
در حال بررسی درخواست شما
تمرین خوب،نقل و انتقالات ،ویلشر
تمرین خوب،نقل و انتقالات ،ویلشر

تمرین خوب،نقل و انتقالات ،ویلشر

پس از پیروزی 2-0 آرسنال در بازی دوستانه مقابل بورهام وود آرسن ونگر پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود .

در مورد تمرین خوب ...

برای ما مهم بود که به همه فرصت بازی کردن برسد تا ببینیم چقدر بازیکنان جوان به بازیکنان اصلی نزدیک هستند و همچنین از سطح آمادگی بازیکنان برای شروع لیگ مطلع شویم. به طور کلی چیز دیگری هم که میخواستیم ،جلوگیری از آسیب دیدگی بازیکنان و رساندن تمامی بازیکنان به سطح مناسب تناسب اندام بود .

در مورد آماده نگه داشتن بازیکنان در سال هایی که تورنومنت های بزرگ برگزار می شوند...

این بسیار مشکل تر است زیرا بازیکنان مرحله به مرحله باز می گردند .بازیکنانی که زود از تیم خارج شده بودند هفته ی آینده باز می گردند ولی به عنوان مثال سه بازیکنی که موفق به کسب عنوان قهرمانی جام جهانی شدند اوایل ماه آگوست باز می گردند پس این بسیار مشکل است که در آغاز فصل تمامی بازیکنان در یک سطح باشند.

در مورد عکس منتشر شده از جک ویلشر در مطبوعات ...

من با او صحبت نکردم و به این دلیل دادن هر نظر و بیانیه در این مورد برای من بسیار مشکل است .من می دانم شما چه چیزهایی از عکس می توانید درست کنید .من باید قبل از این که به صورت عمومی اظهار نظر کنم با او صحبت کنم تا ببینم واقعا چه اتفاقی افتاده است.من از این بابت خیلی نگران نیستم
فقط می خواهم بدانم چه اتفاقی رخ داده است و پیش از دانستن این موضوع نمیخواهم زیاد در موردش صحبت کنم.

در مورد سسک فابرگاس ....

فکر میکنم مردم می گویند که او می خواسته به چلسی برود .نمیدانم چه کسی حقیقت را می گوید یا نه .او به جایی که میخواست برود رفت .


در مورد خرید های تابستانی آرسنال تا به این لحظه ...

من از آنچه تا کنون توانستم انجام بدهم خوشحالم . خریدها تمام نشده است .هنوز راه طولانی برای رفتن باقی مانده است .

در مورد پست هایی که نیاز به تقویت دارند ...

من به شما نمی توانم هیچ نامی را بدهم زیرا هیچوقت از توان انجام دادن کاری که میخواهید انجام دهید اطمینان ندارید .ما هنوز برای تقویت تیممان در بازار هستیم .


در مورد رقابت در خط میانی ....

رقابت بزرگی وجود دارد ولی تعداد زیادی بازیکن با توانایی های بسیار هست که فصل گذشته بازی های چندانی انجام نداده اند .چمبرلین برای مدت زیادی خارج بود .ویلشر مصدوم بود و دیابی برای کل فصل مصدوم بود . در حال حاضر آنها بازگشتند و پیش بینی این بسیار مشکل است که آنها در آغاز فصل تا چه حد آماده باشند . بله رقابت بزرگی در میانه ی زمین وجود دارد .

در مورد قهرمانی مرتساکر اوزیل و پودولسکی در جام جهانی...

چیزی که خوب است این است که آلمان قهرمان جهان شد بنابراین اعتماد به نفس آنها باید تقویت شود. ما در آخرین بازی فصل جام حذفی را بردیم سپس آنها رفتند و قهرمان جهان شدند. پیروزی فقط باعث قوی تر شدنتان میشود و اعتماد به نفستان را زیاد می کند و امیدوارم ما از این مسئله در فصل جدید نفع ببریم.

در مورد انتصاب لویس فن خال...

آن چه اهمیت دارد عملکرد های ما است. باور دارم منچستر یونایتد مربی بزرگی را برگزیده که کیفیت بالای خود را در جام جهانی نشان داد. قطعا کار برای ما سخت خواهد بود و همچنین برای سایر رقبا. همه ما در سطح برابری قرار داریم.

در مورد این که می خواهید دروازه بان جدیدی جذب کنید...

قطعا یک دروازه بان خواهم گرفت.

در مورد آینده توماس ورمالن...

نمی توانم تضمین کنم که او در باشگاه بماند اما اگر برود قطعا یک مدافع مرکزی به خدمت خواهم گرفت.

در مورد معاملات زودهنگام در بازار نقل و انتقالات...

شما تنها کسی نیستید که در این مورد تصمیم می گیرید. گاهی اوقات بازیکنانی که می خواهید خیلی دیر در دسترس قرار می گیرند. شاید به اوزیل رجوع کنید اما او فصل پیش در این زمان در دسترس نبود و خیلی دیر در دسترس قرار گرفت. ما معامالات را وقتی ممکن باشند انجام می دهیم و این مسئله به سه طرف بستگی دارد. این بار توانستیم کار را زودتر انجام بدهیم.

در مورد این که این فصل چقدر برای ویلشر مهم است...

او در سنی قرار دارد که از او میخواهید پیشرفت کند. او استعدادش را دارد. باور دارم برای او اکنون مهم ترین چیز آماده سازی خوب و تمرکز روی رسیدن به آمادگی جسمانی واقعی است. جک بازیکن بزرگی است مغز فوتبالی دارد و جاه طلب است مطمئنم اگر دچار مصدومیت نشود فصل خوبی را سپری خواهد کرد.

در مورد این که چه زمانی با ویلشر صحبت خواهید کرد...

هفته آینده.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۴/۲۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۹۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰