loading
در حال بررسی درخواست شما
تیری داستان یک اسطوره را تمام کرد
تیری داستان یک اسطوره را تمام کرد

تیری داستان یک اسطوره را تمام کرد



درباره یک پایان خوش دیگر برای تیری...
او امروز به داستان اسطوره در لیگ برتر پایان داد . من امیدوارم بتواند تاثیراتی نیز در بازی چهار شنبه شب برابر میلان داشته باشد .  قطعا او برای ما سه امتیاز را در یک بازی دشوار به ارمغان آورد . در بازی که ساندرلند بسیار جهنده بازی کرد . به خوبی سازمانده دهی شده بود و سعی می کرد روی هر لغزش تیمی در هر زمان ضربه بزند . می توانستید ببینید در کناره های حرکات زیادی داشتند . همچنین بازی در یک زمین بسیار بد بود . ما درصد مالکیت توپ زیادی داشتیم اما نتوانستیم موقعیت های زیادی خلق کنیم چرا که پاسکاری هایمان خوب بود اما کمی سخت بود که به دفاع آن ها نفوذ کنیم .

در کنار ان ما یک بر صفر عقب افتادیم و این سوال درباره عملکرد روحی به وجود می امد و در نهایت اینگونه رخ داد . من حس می کنیم باهوش بودیم و جهنده و صبور بازی کردیم .



درباره تاسف روی گل ساندرلند...
این بدشانسی بود . مرتساکر به من گفت احساس ضربه در زانویش کرد و نتوانست دیگر تکان بخورد . من از بابت زانوی وی کمی نگران هستیم و من می توانم بگویم با برانکارد به خانه رفت . او کمی لیگامنتش ضربه خورده اما اینکه مقدار ضربه چقدر است را باید فردا چک کرد . قطعا او برای بازی با میلان بیرون خواهد بود .



درباره امکان توقف بازی...
من درباره آن وقتی آن ها گلزنی کردند فکر کردم اما نمی تواند این را مطالبه کنید . شما نمی توانید تشخیص دهید یک بازیکن به علت لیز خوردن زمین خورده یا به علت مصدومیت ن . این واکنش طوری است که نمی تواند این مسئله را مطالبه کنید .



درباره هانری...
این شاید بار دیگر مرا شکار کند چرا که مردم می پرسند چرا او در تیم باقی نمی ماند ؟
همچنین این به شما نشان داد این بازیکنان هیچ گاه تمام نمی شوند . یک استعداد استثنایی باقی ماندنی . این مسئله در گیگز و اسکولز در منچستر یونایتد و در هانری در تیم ما وجود دارد . . این فقط نعمتی بود که او را اینجا روز نیمکت داشتیم .



درباره بازگرداندن دوباره وی...
فصل آینده باید ببینیم . اما شاید او بخواهد در برخی مقاطع کناره گیری کند .



درباره بودن در رده چهارم...
دو هفته قبل همه می گفتند برایمان غیر قابل دستیابی است و حالا ما در ان جایگاهیم . پس باید هوشیار باشیم . اما ما از اینکه به این رده بازگشتیم خوشحالیم اما این برای هر تیمی کاملا رقابتی باز است .  ما نیوکاسل , چلسی و لیورپول را در کنار خود داریم و این بستگی به ثبات دارد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰