loading
در حال بررسی درخواست شما
تیم باید نسبت به کیفیتی که دارد باور بیشتری داشته باشد
تیم باید نسبت به کیفیتی که دارد باور بیشتری داشته باشد

تیم باید نسبت به کیفیتی که دارد باور بیشتری داشته باشد




در مورد بهتر شدن عملکرد تیم در نیمه دوم...

به لحاظ تاکتیکی تغییراتی را در تیم دادیم. به لحاظ روانب نیز احساس کردم روی پا تر بودیم. امروز شروعی مشابه با بازی هفته قبل مقابل منچستر سیتی داشتیم - برای نتیجه گرفتن به آب و آتش نزدیم ، خوب دفاع نکردیم و فضای زیادی را در اختیار چلسی گذاشتیم. در راس آنها کمی بد شانس نیز بودیم زیرا روی گل اول باید یک ضربه خطا به نفع ما گرفته می شد و گل دوم نیز پنالتی نبود. کمی بد شانس بودیم. در نیمه اول خوب بازی نکردیم. در نیمه دوم با روحیه و نگرشی متفاوت به میدان آمدیم و در تمام نیمه دوم خطرناک تر و مسلط تر بودیم. متاسفانه به بازی برنگشتیم. از کرنر ها و ضربات ایستگاهی خود بهره کافی را نبردیم و از موقعیت هایی که خلق کردیم استفاده کافی را نکردیم. این دلیلی است که چرا بازی را بازنده شدیم. این نتیجه برای وضعیت ما در لیگ بسیار زیان بار و هضم آن بسیار دشوار است.

در مورد تفاوت عملکرد تیم در دو نیمه...

مشابه هفته گذشته بود. و به دنبال آن پی می برید که تیم کیفیت و روحیه فوق العاده ای دارد. با وجود اینکه 2-0 عقب افتادیم توانستیم خود را در بازی پیدا کنیم. البته آن نگران کننده است زیرا در بازی های بزرگ وقتی در شروع 2-0 عقب می افتید کار بسیار دشوار است.

در مورد عملکرد تیم در نیمه اول...

چلسی خوب بازی کرد و احساس کردم که ما به خوبی توپ را روی زمین به گردش در نیاوردیم. بسیار باز بازی کردیم و فرد به فرد به آنها فضای زیادی برای کار کردن دادیم. امروز به اندازه کافی مستحکم دفاع نکردیم. هرگاه که آنها می خواستند به آنها اجازه کار کردن دادیم.

در مورد خطای صورت گرفته روی کوکلن...

امروز داور خطاهای زیادی گرفت که بعضی از آنها بسیار کمتر از خطایی که روی کوکلن شد خطا بودند. این نا امید کننده است. این بدین معنا نیست که ما باید آن گل را دریافت می کردیم اما این نا امید کننده است به این دلیل که در بازی های بزرگ این نوع تصمیمات اهمیت بسیار زیادی دارند.

در مورد پنالتی گرفته شده...

داور همچنین می توانست به دلیل تمارض به رامیرز یک کارت زرد نشان دهد.

در مورد توضیح نمایش نیمه اول تیم...

امروز در شروع مشکلی فیزیکی داشتیم. در نیمه دوم این مساله بهتر شد. وقتی شما هر سه روز یکبار بازی می کنید دانستن آن دشوار است. مطمئنا در آن مساله روانی نیز دخیل است. احساس کردم که در دو بازی اخیر از شروع واقعا به آب و آتش نزدیم.

در مورد 6 امتیاز عقب بودن از رتبه چهارم...


جدول لیگ همینی است که می بینید. در هفته سپری شده ما دو بازی بزرگ را واگذار کرده ایم که آن برای ما بسیار زیان بار است. اگر می خواهیم که در جمع چهار تیم برتر باشیم ، بیش از این نمی توانیم امتیاز از دست دهیم. این نگران کننده است.

در مورد اینکه مشکل رهبری در تیم وجود دارد یا خیر...


روحیه فوق العاده ای در تیم وجود دارد. کیفیت فوق العاده ای در تیم وجود دارد. تیم باید نسبت به کیفیتی که دارد باور بیشتری داشته باشد. شما با 10 نفره بودن تیم مقابل سیتی و بازی امروز می توانستید ببینید که ما می توانیم بر بازی مسلط باشیم. ما باید این کار را از همان شروع بازی انجام دهیم.

در مورد انتقادات مبنی بر اینکه تیم نمی تواند برای کسب عناوین رقابت کند...

مایل نیستم روی تک تک نظرات مردم صحبت کنم. چیزی که اهمیت دارد این است که ما روی بازی بعدی خود تمرکز کنیم و بازی بعدی ما چهارشنبه شب است.

در مورد امکان خرید...

خواهیم دید که چه می توانیم بکنیم. امشب یا صبح فردا به خرید هیچ بازیکنی نزدیک نیستیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۱
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۲۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰