loading
در حال بررسی درخواست شما
تیمی جدی و مصمم بودیم"
تیمی جدی و مصمم بودیم"

تیمی جدی و مصمم بودیم"


در مورد عملکردتان...

به طور کلی احساس میکنم بازی خوبی انجام دادیم.شاید کمی در مورد پنالتی اول خوش شانس بودیم زیرا میشد آن پنالتی را گرفت و یا نگرفت.در باقی بازی ما شانسهایی ایجاد کردیم و دروازه را بسته نگه داشتیم و این نشان دهنده روحیه عالی ما است که بسیاری از مردم بعد از آخرین بازی ما آن را زیر سوال برده بودند .این همه کاری بود که ما میتوانستیم انجام دهیم،کارمان را خوب انجام دادیم.

در مورد رویکرد وست بروم...

آنها سعی در متوقف کردن بازی ما داشتند،از نظر جسمانی قدرتمند هستند و بازی عمقی را در دستور کار دارند.دروازه بانشان خیلی زود شروع به وقت کشی کرد و ما کمی عصبی بودیم.فکر میکنم این موضوع زمانی که شانسهایی ایجاد کردیم نمایان بود.اما شما میتوانستید احساس کنید که برای مبارزه آماده بودیم و میدانستیم باید این بازی راببریم.ما این کار را انجام دادیم و جایی که شما ورزشکاران سطح بالایی داشته باشید،هنگامی که میخواهید بازی را ببرید شما خواهید برد.با اضطرابمان مقابله کردیم و جدی و مصصم بودیم،این چیزی بود که ما نشان دادیم.

در مورد پنالتی بر روی کازورلا...

نه(من آن را دوباره ندیدم)اگر این صحنه پنالتی نبود من متاسفم ،اما من با سانتی صحبت کردم و او به من گفت که مدافع پای او را لمس کرده و او تعادلش را از دست داده است.شاید او این موضوع را بیشتر از آنچیزی که بوده نشان داده است،نمی دانم.اما او درست قبل از اینکه پیش شما بیایم این موضوع را به من گفت.من این سوال را از او پرسیدم زیرا میدانستم شما این سوال را از من می پرسید.

در مورد اینکه اگر برخوردی وجود داشت،پنالتی بود...

نه لزما،نه.اما این یک تصمیم دشوار بود.این میتواند بر ضد شما اتفاق بیفتد و امروز به نفع ما بود.این چیزی است که اتفاق افتاد.منظورم این است که وقتی بازیکنی ضربه میخورد او به زمین می افتد،داور میتواند پنالتی بگیرد و یا نگیرد.اگر برخوردی وجود نداشته باشد با سانتی حرف میزنم.من این را بررسی میکنم،نگران نباشید.

در مورد ویلشر...

او در حال نزدیک شدن به آن بازیکنی است که ما میشناسیم و من فکر میکنم امروز برای این کار گام بزرگی برداشت.شما میتوانید این موضوع را در تمرین این هفته ببینید،اینکه او دوباره جرقه کوچکی زد و در سه یا چهار یارد ابتدایی حرکاتش پرانرژی ظاهر شد.این چیزی است که شما باید در فوتبال بپذیرید،شما باید گاهی صبور باشید.او تنها میتوانید با بازی کردن دوباره قدرتش را بدست آورد اما شما نمی توانید در بازیهای اول به همان سطح دست یابید.

در مورد پاسخ به انتقادات...

این دلیلی است که امروز به این پیروزی افتخار میکنم،زیرا این برای فصلمان مهم است که وقتی به بن بست میخوریم ،به خوبی پاسخ دهیم.همچنین این پاسخی بود برای زیر سوال رفتن روحیه مان که به دلیل عملکرد یکنواخت در هفته گذشته،اتفاق افتاده بود.شما تنها میتوانید بازگردید و در زمین فوتبال پیروز شوید.

در مورد از دست دادن شانسها...

فکر میکنم تنها نکته منفی بازی این بود که ما شانسهای خیلی خوبمان را به گل تبدیل نکردیم.اما ما شانس هایی ایجاد کردیم که در بازی آخرمان موفق به انجام آن نشده بودیم.ما موفق به استفاده از آنها نشدیم.باور دارم اگر کمی آرامتر باشیم میتوانیم این شانسها را به گل تبدیل کنیم.

درمورد تغییر ترکیب مقابل برادفورد...

کمی،بله.به عنوان مثال این کار را برای سانیا خواهیم کرد.او امروز با آسیب دیدگی بدی از ناحیه مچ پا بازی کرد.او پسر بسیار سرسختی است و گفت که میتواند بازی کند.او روز سه شنبه استراحت خواهد کرد،شاید یک و یا دو بازی بیشتر به او استراحت بدهیم.اما ما باید با ترکیبی قوی به بازی برویم ،ما در یک چهارم نهایی هستیم و این فرصت را داریم که به مرجله بعد برویم.ما میخواهیم این کار را انجام دهیم.

در مورد الکس چمبرلین...

اعتقاد دارم او همان روند جک را طی میکند.او امروز بهتر،قدرتمند تر و به خصوص مصمم تر شده بود.او نسبت به بازی گذشته بالغ تر شده بود.امروز از بازی که انجام داد راضی بودم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۱۹
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۰۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰