loading
در حال بررسی درخواست شما
جام حذفی، الکسیس و ولکات
جام حذفی، الکسیس و ولکات

جام حذفی، الکسیس و ولکات

درباره این که آیا این بهترین عملکرد آرسنال در یک فینال بود...

واقعا نمی دانم اما برد متقاعدکننده ای بود زیرا از دقیقه اول تا آخر به دنبال آن بودیم. هیچ وقت احساس نکردم که تمرکز یا کیفیت تیم کاهش پیدا کند. به طور کلی در انتهای بازی کار برای ما راحت شد اما چند موقعیت را در نیمه اول از دست دادیم. مهم تر از آن ما دو لحظه حساس را پشت سر گذاشتیم. بلافاصله قبل و بعد از پایان نیمه اول گل زدیم و همین موضوع، با توجه به کیفیتی که امروز داشتیم، کار را بسیار برای ویلا سخت کرد.

درباره ترکیب اولیه...

باید چند تصمیم بسیار، بسیار، بسیار مهم می گرفتم چون باید چند بازیکن بزرگ را از ترکیب بیرون می گذاشتم. تصمیمات سختی بود اما تنها سعی کردم تعادل را در تیم برقرار کنم.

درباره تئو والکات...

والکات در اوج است چون هفته پیش هم هت تریک کرد. او با فرم خوبی بازگشته است. الیویه ژیرو از ایتدای ژانویه کمک زیادی به تیم کرده است اما احساس می کردم در بازی های اخیر کمی فرسوده و خسته است.

درباره مشکل ساز شدن سرعت والکات (برای حریف)...

فکر می کردم برای آن ها سخت باشد چون خط دفاعی آنها جلو آمد و ما سرعت ترکیبی الکسیس و تئو را داشتیم. برای ما مهم بود تا کنترل میانه میدان را در دست بگیریم تا بتوانیم از مهاجمین مان استفاده کنیم. شما واقعا این را نمی دانستید اما من می دانستم که اگر وسط زمین را کنترل کنیم خطرناک خواهیم شد.

درباره این که آیا تئو والکات فصل بعد در آرسنال خواهد بود...

نمی توانم بفهمم چرا فصل بعد نباید اینجا باشد. او بازیکنی است که برای یک سال - از ژانویه تا ژانویه - بیرون بود و طول کشید تا به شرایط آرمانی خود برسد. او در سن بسیار خوبی است. تجربه دارد، در اوج قدرت فیزیکی است و این زمان برای ماندن در کنار ما مناسب است.

درباره منتقدین آرسنال...

مسلما به آن هم توجه می کنیم. فکر می کنم از ابتدای فصل در شیوه بازی، مدیریت بازی ها و انسجام و جزمیت مان پیشرفت کرده ایم. سوم شدیم، جام حذفی را بردیم و از ابتدای ژانویه امتیازات زیادی کسب کردیم. این سکویی برای بازی های بهتر در فصل آینده است اما در انگلیس اوضاع مثل هیج کشور دیگری نیست. شش تیم داریم که برای فتح لیگ برتر رقابت می کنند، می دانم که مردم این را باور نمی کنند اما حقیقت این است.

در مورد 6 قهرمانی در جام حذفی...

به آن افتخار می کنم زیرا اگر تا کنون چنین کاری انجام نشده، نشان می دهد انجام دادنش ساده نیست. همه ما می خواهیم دستوارد هایی داشته باشیم که سخت باشند. برای باشگاه نیز خارق العاده است زیرا 12 بار قهرمان شده ایم، بیش از هر باشگاه دیگری. شخصا در 7 فینال حضور داشته ام و 6 تا را برده ام بنابراین خیلی به آن افتخار می کنم.

در مورد این که قهرمانی جام حذفی به جذب بازیکنان برای آرسنال کمک می کند...

امشب در وضعیت خرید کردن نیستم. برای بازیکنانا نوشیدنی می خرم. خواهیم دید در بازار نقل و انتقالات چه رخ می دهد ولی ما پایه و اساس خوبی داریم. زمانی برای آماده شدن داریم چون در مرحله انتخابی لیگ قهرمانان بازی نمی کنیم. سطح اعتماد به نفس خوبی داریم بنابراین بیایید نشان دهیم می توانیم در تابستان هوشمندانه عمل کنیم.

در مورد این که آیا آرسنال می تواند موفقیت خود را بیشتر کند...

البته که می توانیم. چرا که نه؟ در گذشته وقتی پتانسیلش را داشتیم قهرمان لیگ شدیم و این کاری است که میخواهیم باز هم انجام دهیم.

در مورد این که آیا فصل بعد از کسی می ترسید...

می خواهیم نشان بدهیم فصل بعد توان رقابت با هر تیمی را داریم اما نمی دانیم تیم های دیگر چقدر خوب خواهند بود. همه چیز در مورد ثبات در سطح اول است و ما نشانه هایی از ثبات را بروز داده ایم. در گذشته وقتی در لیگ قهرمانی هایی به دست آوردیم با ثبات بودیم. برای 49 بازی بازنده نبودیم. هیچ کس دیگری این کار را نکرده. وقتی سطح اعتماد به نفس خوب و کیفیت داشته باشیم می توانیم با ثبات باشیم.

در مورد این که برای جشن قهرمانی چه کار می کنید...

بازیکنان همه چیز را برنامه ریزی کرده اند. نمی دانم کجا می رویم ولی آنها را دنبال می کنم. من کل سال را برنامه ریزی کردم بنابراین امشب فقط می خواهم آنها را دنبال کنم!

در مورد سانچز...

به او فشار می آورم تا تعطیلات خوبی داشته باشد زیرا ما 56 بازی انجام داده ایم. حالا او به کوپا آمریکا می رود و این ایده ال نیست. کوپا آمریکا در ابتدای جولای تمام می شود و من به او 4 هفته تعطیلات خواهم داد. پس این مسئله مهم است.

در مورد آرتور ویدال...

آرتور ویدال؟ باید از شیلی باشی. هافبک های خوبی داریم و در این لحظه به دنبال ویدال نیستیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۱۰
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰