loading
در حال بررسی درخواست شما
حذف شدن، داور و بازی رفت
حذف شدن، داور و بازی رفت

حذف شدن، داور و بازی رفت

در مورد حذف از لیگ قهرمانان...

فکر می کنم عملکرد ما امشب برای صعود کافی بود اما وظیفه بسیار دشواری بود. در بین دو نیمه بازی می توانست با موقعیت هایی که خلق کرده بودیم تمام شود، در مجموع تاوان این را دادیم که در بازیرفت عملکردی که می خواستیم را ارائه نکردیم. موناکو در خانه بازی کرد و صفر شوت در چارچوب داشت و با این حالراهی یک چهارم نهایی شد.

در مورد رکورد آرسنال در لیگ قهرمانان...

مقایسه سال های مختلف سخت است زیرا در فصول قبل برابر بارسلونا و مونیخ بازی کردیم. از این که امشب حذف شدیم بسیار دلسردیم اما در کل روند مثبتی داریم. این بازی هم در راستای عملکرد های اخیر ما بود.

در مورد این که نگذارید ادامه فصل خراب شود...

این بسیار، بسیار مهم است چون ما می خواهیم بازی بعدی را ببریم. اگر به اعداد نگاه کنید 98% شانس حذف شدن ما بود ولی جنگیدیم و عملکردی که می خواستیم را ارائه کردیم. حس کردم برخی بازیکنان تهاجمی کمی خسته شده بودند زیرا شنبه توان زیادی به کار بردیم و در نیمه دوم کمی فاقد طراوت لازم برای تمام کردن بازی بودیم.

در مورد این که آیا این مایوس کنند هترین حذف آرسنال بود...

بله می خواهم آن را از سال های دیگر جدا کنم. البته که از این که امشب حذف شدیم بسیار مایوس هستم اما امشب نکات مثبت زیادی وجود داشت. اگر فقط ب هبازی امشب نگاه کنید برای ما مثبت است. به قدری واقع بین هستم که بدانم هر فصل متفاوت است، فصل ما را در انتهای آن قضاوت کنید. باور ندارم که امشب عملکرد مایوس کننده ای داشتیم، عملکرد مثبتی بود و می توانید آن را به انتهای فصل برسانید.

در مورد داور...

شخصا فکر می کنم داور نیمه اول را بسیار ضعیف قضاوت کرد. فقط به او گفتم از برخی تصمیمات راضی نبودم.

در مورد فرصت ها...

اگر به تعداد شوت های در چارچوب هر دو بازی نگاه کنید، آنها به خوبی پاداش خود را گرفتند و بسیار کارا و موثر بودند. از حذف شدن بسیار دلسردیم اما برای آنها بهترین آرزو ها را داریم. در بازی رفت آنها ما را واقعا غافلگیر کردند، زمانی که ما بسیار از خودمان مطمئن بودیم. 

در مورد بازی رفت...

امشب بازی خوبی داشتیم ولی بخت یار ما بود. تبریک به آنها، اما اهداف مثبتی را در برابر خود داریم. مردم بازی را به روش مثبتی تجزیه و تحلیل می کنند چون اگر دوباره به آغاز کار نگاه کنید می بینید آنها به بازی تسلط نداشتند اما روی ضد حملات خیلی خوب کار کردند و به اندازه کافی محتاط نبودند. پس از دریافت گل اول ما به اندازه کافی شکیبا نبودیم. فوتبال قصه های پریان نیست، باید واقع بین و کارآمد باشید و شاید کمی هم شانس داشته باشید و این هم بخشی از بازی باشد. اگر بعد از دور گروهی حذف شوید بعد از آن فرصتی برای بازی در این سطح ندارید مثل کاری که در لیگ اروپا انجام می دهید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۳۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰