loading
در حال بررسی درخواست شما
حمله لفظی ونگر به داور
حمله لفظی ونگر به داور

حمله لفظی ونگر به داور



آرسن ونگر
معتقد است داور بازی یک پنالتی مسلم را برای تیمش نگرفته  و همچنین با اخراج یوهان جورو ، مقدمات شکست تیمش را در 6 دقیقه پایانی بازی فراهم نموده است. گل های سایدول و بابی زامورا آرسنال را از لیست 4 تیم برتر جدول خارج و به مکانی پایینتر از چلسی سوق داد. البته ونگر به شدت معتقد است تیمش در هفته های اخیر قربانی یک سلسله از اشتباهات تاثیر گذار داوران شده است.


ونگر
گفت : " تمام تصمیمات مهم بازی ، علیه ما گرفته شد. پنالتی مسلم روی ژروینهو گرفته نشد ، کارت زرد اولی که به جورو نشان داد صحنه ای نبود که اخطار نیاز داشته باشد و کارت دوم هم ناعادلانه بود. آنها سعی کردند داور را مجاب کنند کارت زرد دوم را به جورو نشان بدهد."


ونگر
افزود : " هضم این مطلب دشوار است که شما بازی برده را ببازید ، فقط بخاطر اینکه تصمیمات کلیدی بازی بر علیه شما گرفته شده است. آنها تمام تلاش خود را کردند که داور مجاب به اخراج جورو شود ، و او ساده تر از آن چیزی که تصور می کردم این کار را کرد. من این را پیش بینی می کردم ، وقتی کوین فرای به بازی آمد تنها هدفش این بود که موجبات اخراج جورو را فراهم نماید ، درنهایت هم این کار راکرد! تصمیمات اشتباه داور به شدت در نتیجه بازی تاثیر گذار بود و این برای ما غیر قابل هضم است."


ونگر
اینطور ادامه داد : " یک هند پنالتی واضح و روشن در مقابل منچستر سیتی و یک پنالتی آشکار در مقابل آستون ویلا برای ما گرفته نشد. شما نباید از من بپرسید که چه شد که باختیم ، من نمی دانم! ما امروز خیلی حمله کردیم و یقینا مستحق برد بودیم و به آن نیاز داشتیم. مقصر اصلی خودمان بودیم ، چون دو گل احمقانه خوردیم. من احساس می کنم این گل ها بچه گانه و از روی بدشانسی است. فرصت بزرگی را از دست دادیم ، و مواجهه با این شکست وهضم آن برای ما بسیار دشوار است ، زیرا عمیقا معتقدم مستحق آن نبودیم. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : www.mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۱,۴۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰