loading
در حال بررسی درخواست شما
در قطار درست و در مسیر درست حرکت می‌کنیم
در قطار درست و در مسیر درست حرکت می‌کنیم

در قطار درست و در مسیر درست حرکت می‌کنیم

 
توپچی ها سه بازی آخرشان را در لیگ برتر برده اند و با دو امتیاز کمتر از صدر جدول به نبرد هفته آینده شان در مقابل ساوتهمپتون می روند.
 
ونگر از جایگاهشان در لیگ خوشحال است و او در دوره 12 ماه گذشته متوجه چندین پیشرفت شده است.
 
او گفت" تنها چیزی که من می توانم در مورد سال 2015 بگویم این است که اگر شما به عقب نگاه کنید و آن را آنالیز کنید، می بینید که ما با ثبات بوده ایم. ما یک سال کاملا مثبت داشته ایم و خط دفاعی را تثبیت نموده ایم و رکوردمان را در برابر تیم های قوی در لیگ برتر بهبود بخشیده ایم، بنابراین به نظر می رسد که ما در یک قطار درست و در مسیر درستی حرکت می کنیم.
 
"ما در سال های گذشته بالای جدول بوده ایم و من فکر می کنم فوتبال عمل‌گرایانه است. بطور مثال هیچ کسی نمی تواند پیش بینی کند که در 17 بازی بعدی چه چیزی می تواند رخ دهد و شما فقط می خواهید با همان نگرش و روحیه به سوی آن بروید.
 
" از فشار واقعی که کاسته نمی شودو سایر فشارها هم مثبت هستند. من معتقدم فوتبال به عملکرد متکی است. در رسانه ها خیلی سریع همه چیز کمی روشنفکرانه دنبال می‌شوند. چه کسی قهرمانی را خواهد برد؟ هیچ کسی نمی داند. من برای مدتی طولانی در این بازی بوده‌ام و هیچ کسی نمی تواند به شما بگوید چه کسی قهرمانی را خواهد برد.
 
"همه چیز به عمل‌گرا بودن، تلاش کردن برای پیروزی در بازی آینده وحساسیت به عملکرد بستگی دارد. اینها در مسیرهای طولانی این شانس را به شما می‌دهند که به هدف‌هایتان برسید. در حال حاضر خیلی زود است که بگوییم چه کسی لیگ برتر را خواهد برد. ما 17 بازی کرده ایم - حتی به نیم فصل هم نرسیده ایم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۳
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰