loading
در حال بررسی درخواست شما
رئیس - اوزیل و چک به تیم جذبه می دهند
رئیس - اوزیل و چک به تیم جذبه می دهند

رئیس - اوزیل و چک به تیم جذبه می دهند

 
ملی پوش آلمانی در پایان عملکرد برجسته ای که دوشنبه در ورزشگاه امیریتس داشتند ، ضمن دادن یک پاس گل به گابریل ، با زدن دومین گل تیمش ، سه امتیاز را تضمین کرد.
 
چک همچنین با بسته نگه داشتن دروازه برای "صدو هفتادمین بار" ، رکورد کلین شیت را طی دوران زندگی حرفه ای طلایی در انگلیس شکست و ونگر از کمک چشم گیر این دو بازیکن به تیم در این فصل خوشحال است.
 
مربی آرسنال گفت " مسوت اوزیل به شیوه ای قانع کننده بازی می کند.من مطمئنم که شما با دیدن همه بازی هایمان متعجب نمی شوید .ما می دانیم که او چقدر بازیکن مهمی برای تیممان شده است،خصوصا الان که بازیکن های زیادی را از دست داده ایم.
 
"چمبرز در پست جدید هافبک کار می کرد ، بنابراین داشتن کسی که به تیم قوت ببخشد مهم بود،کسی که بتواند توپ را برساند و با متکی به خونسردی در بازی به شما امنیت بدهد.او شدیدا این کارها را بخوبی انجام داد.
 
" رکورد کلین شیت پتر چک یک دستاورد افسانه ای است که ثابت می کند او یک دروازه بان بی نظیر است.شما درباره اوزیل و پتر چک صحبت می کنید که آنها همیشه پایه های قوی برای داشتن ثبات و انسجام در تیم هستند.
 
"آنها فقط بازیکنان باکیفیتی در مقام خودشان نیستند،آنها یک جذبه به تیم می دهند که مهم است،کیفیتی از رفتار و نگرش.این ثباتی برای یک دروازه بان است که مردم می توانند تعهدی را که از هر بازی اش می خواهند ، نادیده بگیرند.
 
او اضافه کرد" ما خیلی خوشحال هستیم ، زیرا در سال 2015 خیلی خوب کار کردیم.این سال همچنین کمی عجیب و غریب بود، زیرا ساوتهمپتون در سال گذشته نقطه عطف ما بود و امسال نیز من امیدوار خواهم بود دوباره این چنین باشد.به این معنی که پس از شسکت سنگین مقابل ساوتهمپتون بازی به بازی بهتر شویم و سیر صعودی را طی کنیم.
 
" اجازه دهید برای سال 2016 آرزو کنیم ، آرزو می کنم همه هوادارانمان در سال جدید خوشحال باشند و فقط تلاش کنیم که به آنها در سال 2016 آسایش خاطر بیش تری بدهیم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۸
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰