loading
در حال بررسی درخواست شما
رابین تا آخرین لحظه حرفه ای بود
رابین تا آخرین لحظه حرفه ای بود

رابین تا آخرین لحظه حرفه ای بود



این مهاجم هلندی پس از اینکه مشخص شد تمایلی برای تمدید قراردادش ندارد جمعه رسما به منچستر یونایتد پیوست و ونگر می گوید فروش او بخشی از واقعیت بی رحمانه فوتبال سطح بالاست اما می گوید هواداران نباید کمک ها و سهم ونپرسی طی سال های حضورش در آرسنال را فراموش کنند.

" من متخصص التیام دادن به زمان نیستم اما مطمئنا میان برخی از هواداران، سرخوردگی وجود خواهد داشت. او هشت سال برای ما بازی کرد و باید به چیزی که برای باشگاه ما انجام داده و همچنین عملکرد سال گذشته اش احترام بگذارید.

" این وضعیتی از یک واقعیت کاملا بی رحمانه ورزش حرفه ای است. رابین سال گذشته کاپیتان ما بود و من تا آخرین لحظه فصل به او اعتقاد داشتم زیرا دیوانه وار می جنگید.

" به نظر من این رفتار حرفه ای است. او می آید و سپس می خواهد برود؟ من آن را دوست ندارم اما این هم نوع دیگری از حرفه ای بودن است. او تا آخرین لحظه ای که در باشگاه بود حرفه ای عمل کرد.

" او سال گذشته تمام توانایی هایش را برای صعود ما به رده سوم جدول ارائه کرد. سوم شدن ما یک معجزه بود. قسمت بزرگی از این معجزه را او انجام داد و شما باید برای آن به او اعتبار بدهید."

با وجود اینکه ونگر در مورد از دست دادن بازیکنانش به خاطر ارائه دستمزدهای کلان، نگران است اما معتقد است اجرای قانون فیر پلی مالی به این معنی است که این مسئله یک مشکل کوتاه مدت است.

" این یک نگرانی است اما آیا شما می گویید ما خارج از واقعیت زندگی می کنیم؟ نه. ما در واقعیت های اقتصادی ای که باشگاه های دیگر آن را انجام نمی دهند زندگی می کنیم. بعضی از چیزها هستند که ما نمی توانیم از عهده آن ها برآییم. این موضوع ساده است.

" راستش، فکر میکنم این یک مشکل کوتاه مدت است،دنبا نمی تواند این چنین به مسیرش ادامه دهد. شما نمی توانید تصور کنید که دنیا فقط با ریخت و پاش پول بدون هیچ بازگشتی پیش رود؛ زیرا مردم از اینکه شما فقط چند تیم برای رقابت با بکدیگر داشته باشید خسته خواهند شد.

" قانون فیر پلی مالی باعث تفاوت بزرگی می شود. سرعت پیشروی آن را نمی توانم پاسخ دهم؛ زیرا من مسئول اجرا کردنش نیستم"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۵۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰