loading
در حال بررسی درخواست شما
رابین جزئیات خاصی می دهد
رابین جزئیات خاصی می دهد

رابین جزئیات خاصی می دهد



درباره برازندگی پیروز بازی...
شما رسانه ها می گوید ما وابسته به رابین ون پرسی هستیم . امروز او برایمان در مقطعی که کمی در ایجاد شانس ها دست پاچه بودیم گلزنی کرد .
او برایمان چیز های خاصی به ارمغان می آورد و سه امتیاز مهم بازی را .



درباره عملکرد تیم...
مجموعا شانس های بسیاری در نیمه اول ایجاد کردیم و بازیکنان از بابت این نیمه در بین دو نیمه ناراحت بودند که گلزنی نکردیم . در نیمه دوم اورتون عمقی تر کار کرد و فضای کم تری به ما داد و کمی از بابت فشار تیمی برای خارج کردن آن ها از موقعیت کم بودیم . نیازمند برخی چیز های خاص بودیم . همیشه مطمئن بودم گلزنی خواهیم کرد اما از باببت دریافت نکردن گل و ندادن موقعیت گلزنی خوشنودم .



درباره توانایی رابین ون پرسی...
من درباره این مسئله بسیار توضیح داده ام پس مسئله قابل ذکر بیشتری نیست . من احساس می کنم رابین یک گل استثنایی به ثمر رساند , او به خود گفته او در بهترین روز هایش نیستاما چیزی که مهم است این است که شما تاثیر گزار باشید . این دلیلی است که وی حرفه ای است که وقتی احساس بهترین نمی کنید اینگونه باشید . همچنین باید امتیاز خاصی به سانگ بدهیم که یک توپ فوق العاده مهیا کرد .



درباره نمود مجسمه ها...
چیزی که برای آن نگرانم این است که تعداد کمی ساخته شده و اینجا بازیکنان بزرگ بسیاری بازی کرده اند و می تواند در سر تا سر استادیوم این نماد ها قرار گیرد .



درباره ارتباط انلکا و هانری...
من خواندم که انلکات به تیم شانگهای پیوست پس نیازی به ان نیست . مشکل ما این است که در ژانویه شاماک را از دست خواهیم داد و جروینیو نیز در دسترس نخواهد بود . از نظر هجومی کمی خالی خواهیم بود . اگر چه ما آرشاوین و چمبرلین را داریم که پیشرفت بزرگی داشته است  . اگر موقعیتی باشد چرا که نه ؟  ما همچنین پارک را داریم که در دوره هماهنگی قرار دارد و باید ببینیم در نیمه دوم فصل چگونه خواهیم بود .



اینکه آیا هانری عضو می شود...
در حال حاضر او در 15 ژانویه به کمپ تمرینی باز خواهد گشت . نمی دانم کجا .



درباره هلهله و شادی پس از گل رابین...
در فوتبال همیشه رسم است که گلزن هلهله به پا می کند . اما باید بگویم رابین سزاوار این است چرا که همیشه در یک خط استوار قرار دارد .  همچنین من از بابت پیشرفت های دفاعی تیم نیز بسیار خوشنودم . وقتی به تعداد گل هایی که در ابتدای فصل دریافت کردیم نگاه می کنید در حال حاضر به نظر بسیار مستحکم تر شده ایم . ما شانسی به اورتون ندادیم مخصوصا در برابر گل ما بهتر بودیم .



درباره نظر تیری هانری " بدون هم تیمی هایم من هیچ بودم " ....
ما در یک تیم ورزشی بودیم و بدون همکارانمام هیچ کس نیستیم . اما در پایان روز رسانه ها یک نفر را بیرون می کشند .



درباره ساختن موقعیت ها برای رقابت قهرمانی...
می خواهیم ادامه دهیم . نگرش اینجا هست و هم اکنون ثبات نیز وجود دارد و تمرکز نیز داریم و باید ببینیم چگونه می توانیم پیش رویم . امروز یک روز تاریخی برای ما بود و نگه داشتن تمرکز روی تیم اسان نبود در حالی که مردم زیادی برای این جشن اینجا حضور داشتند و همگی بازگشته بودند .
البته ما نیز کمی تاریخی کار کردیم و یک بر صفر پیروز شدیم . امروز جورج گراهام اینجا حضور داشت و او نیز سزاوار یک مجسمه است .



درباره حضور در چهار تیم بالایی...
خوب , این فعلا مجازی است چون اگر چلسی بتواند دو شنبه پیروز شود بالای ما می آیند . چیزی که برای ما مهم است این است که در آن شرایطی که بد شروع کرده بودیم کسی توقع نداشت در دسامبر در جایگاه کنونی باشیم . باید ادامه دهیم راکه راه زیادی باقی مانده .



درباره ایجاد فشار بر تیم هایی مثل چلسی...
ما تلاش می کنیم , تلاش می کنیم و به سختی تلاش می کنیم . ما یک شنبه هفته آینده بازی بزرگی داریم . این تست بزرگی برای ماست اما یک هفته برای بازسازی زمان داریم و این تست خوبی است که ببینیم کجای کار هستیم .



درباره انتظار شما بر اینکه بعد از آگوسن در بین چهار تیم باشید ...
من در آن زمان این محسابات را نکردم . در برخی کنفرانس های مطبوعاتیم گفتم که برای تنزل رتبه بازی نمی کنیم و حالا نیز شما انتظار حضور در این مکان را از تیم نداشتید . تنها کار که می توان کرد این است که روی بازی بعدی تمرکز کنیم و به خوبی تیم را مهیا کنیم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۱۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰