loading
در حال بررسی درخواست شما
روحیه و باورمان را تقویت کردیم
روحیه و باورمان را تقویت کردیم

روحیه و باورمان را تقویت کردیم

در مورد عملکردتان...

آنها کار را برایمان سخت کردند، خیلی منظم و سازمان یافته و عمیق دفاع کردند و ما فضای لازم را پیدا نکردیم اما به حرکت ادامه دادیم. روی گل کمی خوش شانس بودیم اما در مجموع شایسته ی پیروزی بودیم. فرصت هایی داشتیم، دروازه بان آنها چند مهار داشت. ما فقط در نیمه ی زمین آنها بازی کردیم مخصوصا در نیمه ی دوم و مستحق برد بودیم.


در مورد پرچم زدن کمک داور در صحنه ی گل...

من آن را ندیدم، صادقانه بگویم از روی نیمکت نمی شد دید چه اتفاقی افتاد. فکر می کنم کمک داور آفساید گرفت یا شاید توپ به دست یکی از بازیکنان ما خورده باشد، این همه آن چیزی است که به نظرم می رسد. من شنیدم که ولکات در آفساید بوده اما در جریان بازی دخالتی نداشته و گل صحیح است.

در مورد برخی صحنه های دقایق پایانی...

لحظات داغی وجود داشت فکر نمی کنم در تکل هایی که زده شد چیز استثنایی ای وجود داشت. ولکات امروز چند بار تهدید شد اما از روشی که نسبت به آن واکنش نشان داد بسیار خوشحالم زیرا مملو از تعهد و میل به تحمیل کردن خودش به مدافعان بود. اینجاست که می بینید ولکات اخیرا تبدیل به بازیکن دیگری شده است.

در مورد تکل شاوکراس روی کوشلنی...

باید آن را دوباره ببینم. وقتی دیدم او شاوکراس است بدون پیش داوری و بی طرف نبودم! برای همین است که نسبت به اظهار نظرم محتاط هستم.

در مورد سابقه ای که بین دو تیم وجود دارد...


آنها می دانند که بازی ما بر اساس حرکات و مهارت هاست و آنها در نقطه ی مقابل ما یک دفاع سنگین و عمیق دارند. باید به خاطر روشی که امروز با آن دفاع کردند به آنها اعتبار بدهید اما در مجموع زیاد به آن فکر نمی کنم. چند تکل روی پای ولکات وجود داشت که شاید مستحق دریافت کارت زرد بودند. در مجموع یک بازی فیزیکی برابر تیمی بود که سعی می کند امتیاز بگیرد و ما انتظار این را داشتیم. از نظر ذهنی برای این مسئله آماده بودیم.

در مورد کسب یک پیروزی...

ما تیمی هستیم که می تواند فرصت خلق کند و گل بزند امروز این اتفاق نیفتاد ما فرصت ایجاد کردیم اما [بیش از یک] گل نزدیم. اما من از این که گل نخوردیم و در دفاع مستحکم بودیم خشنودم. موضوع رضایت بخش این است که مونرئال به نسبت بازیکنی که تازه دیروز به ما پیوسته و امروز بازی کرده است عملکرد خوبی داشت. او فرصتی نداشت تا فکر کند اما در طی بازی قوی تر و قوی تر شد.


در مورد تفکرات مونرئال درباره ی فوتبال انگلیس...


وقتی از اسپانیا می آیید هیچ شوک فرهنگی ای بهتر از استوک وجود ندارد! آنها بازی فوق العاد ه فیزیکی ای داشتند و من فکر می کنم او به خوبی با آن کنار آمد.

در مورد رقابت برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول...

من پیش از بازی با وست هام و لیورپول گفتم ما در شرایطی هستیم که نمی توانیم امتیاز از دست بدهیم. در برابر لیوپرول امتیاز از دست دادیم ولی نمی توانستیم امروز هم آن را تکرار کنیم. آنچه که اهمیت بیشتری دارد کیفیت عملکردهای ما و روحیه ای که داریم است و هدفمان برای جزو چهار تیم اول بودن اکنون بسیار مهم است زیرا ما روحیه و باورمان را تقویت کردیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۴۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰